یک امضا تا مدیرعاملی ام در استقلال مانده

به گزارش مشرق، علی فتح الله زاده در خصوص انتصابش به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال اظهار داشت: امشب خلیل زاده ما را دعوت کرد تا جلسه هیات مدیره را تشکیل دهیم و در این جلسه عنوان کرد که دیگر نمی‌تواند مسئولیت مدیریت باشگاه را بر عهده داشته باشد و من اصرار داشتم او در سمت خودش بماند چرا که روال کار را در دست دارد و عملکرد خوبی داشته است ولی ایشان عنوان کرد که مشکلات خانوادگی دارد و دیگر نمی‌تواند مسئولیت مدیریت را داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

مظلومی سرپرست استقلال شد اما معرفی نشد

وی افزود: در این جلسه با امضای اکثریت اعضا مصوب شد که من مسئولیت مدیرعاملی باشگاه را بر عهده بگیرم. سه امضا در این جلسه انجام شد که منزوی، خلیل‌زاده و من بودم ولی امضای موسوی مانده است و از همین جهت می‌گویم هنوز چیزی قطعی نشده است. درست است که امضای اکثریت جمع شده ولی بازهم باید تصمیم جمعی گرفته شود و به همین خاطر می‌گویم هنوز تمام نشده است.

مدیرعامل استقلال در پایان گفت: بازهم تکرار می‌کنم ما خیلی اصرار داشتیم خلیل‌زاده همچنان مدیریت باشگاه را در اختیار داشته باشد ولی اصرار او مبنی بر انتخاب مدیرعامل بیشتر از ما بود و در نهایت این اعتماد به من صورت گرفت و امیدوارم بتوانم خادم هواداران استقلال باشم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

یک نفر مخالف مدیرعاملی فتح الله زاده

چ فوریه 26 , 2020
به گزارش مشرق، اسماعیل خلیل زاده که مدتی است به عنوان سرپرست باشگاه استقلال فعالیت می‌کند از این سمت استعفا کرد.البته وی همچنان به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال به کار خود ادامه خواهد داد اما با استعفای خود از سرپرستی این باشگاه نهایتا تا فردا م...