درخشش جوان آینده دار فصل قبل آبی ها در قشقایی/ حسین حیدری: دوست دارم به استقلال برگردم

حسین حیدری

جوان آینده دار و با استعداد فصل قبل استقلال، با درخشش در لیگ آزادگان مورد توجه چند تیم لیگ برتری قرار گرفته است.

به گزارش استقلال نیوز، حسین حیدری بازیکن فصل قبل استقلال که به دلیل سو مدیریت در باشگاه و در حالیکه هنوز 4 سال از قراردادش باقیمانده بود در ابتدای فصل قراردادش را فسخ و با قرادادی 2 ساله به قشقایی شیراز پیوست، این روزها یکی از ستاره های لیگ آزادگان محسوب می شود.

حیدری که از او به عنوان "مجتبی جباری جدید استقلال" یاد می شد به همراه قشقایی در رده دوازدهم لیگ 18 تیمی آزادگان قرار دارد.

حسین حیدری در گفت و گویی اختصاصی با خبرگزاری استقلال نیوز در خصوص شرایطش در لیگ یک، آینده فوتبالی و آرزویش برای بازگشت به استقلال
صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* شرایط قشقایی اصلن خوب نیست!

متاسفانه وضعیت قشقایی از هیچ نظر خوب نیست. هم امکانات خوبی ندارند و هم اینکه هیچ چیزی در این تیم روی اصول نیست. تا به حال هم هیچ دریافتی ای از این باشگاه نداشتم حتی یک درصد!

اما مهم برای من این بود و هست که توانستم در این تیم خودم را نشان بدهم و از نظر فنی اثبات کنم.

* عنایتی یکی از دلایلی بود که قشقایی را انتخاب کردم..

جدا از تماشاگران پر شور، یکی از دلایل این بود که بتوانم فرصت بازی کردن و خودنمایی پیدا کنم و دیگری آقای رضا عنایتی سرمربی قشقایی بود ولی متاسفانه ایشان در هفته های آغازین لیگ از تیم جدا شدند.

* در قشقایی آچار فرانسه تیم هستم..

مربی تیم از من در جلوی زمین بازی می گیرد. در این فصل از بازیساز گرفته تا پشت مهاجم و وینگر چپ و راست بازی کردم.

* 3 بار در تیم منتخب لیگ آزادگان قرار گرفتم..

تا اینجای فصل 3 بار در تیم منتخب هفته لیگ آزادگان قرار گرفتم. برای قشقایی هم گل زدم و هم پاس گل دادم که یکی از گل هایم به مس رفسنجان صدرنشین لیگ بود که باعث برد 2 بر یک ما مقابل آنها شد.

حسین حیدری

* پیشنهادات زیادی برای فصل بعد دارم..

با توجه به توافقی که برای فسخ قرارداد در پایان فصل با قشقایی رسیدم و عملکردی که خصوصا چند هفته اخیر داشتم، فصل بعد در تیمی جدید توپ خواهم زد. از همین حالا ایجنت ها و مربیان پیگیر وضعیت من هستند ولی فعلا تمام تمرکزم روی قشقایی است تا اینکه این فصل به پایان برسد و با توجه به پیشنهاداتی که دارم برای آینده خود تصمیم بگیرم. البته با توجه به پیشنهاداتی که دارم آینده خوبی در فصل بعد برای خود متصورم.

* منتظر استقلال و فرهاد مجیدی می مانم..

برای فصل بعد اول از همه منتظر استقلال و نظر آقای مجیدی هستم. در نیم فصل آقای مصطفوی دستیار ایشان با توجه به شناختی که از من دارند با آقای مجیدی در مورد من صحبت هایی کردند که باقی صحبت ها به پایان فصل موکول شد.

* در مورد فتحی هیچ صحبتی ندارم!

بعد از جدایی از استقلال چند بار با آقای مجتبی جباری در تماس بودم و ایشان از وضعیتم در قشقایی باخبر بودند. همچنین با آقای منزوی که ابتدای فصل مخالف جدایی ام از استقلال بودند تا پایان نیم فصل نخست لیگ آزادگان در تماس بودم و حتی صحبت هایی هم برای بازگشت به استقلال انجام دادیم. در مورد امیرحسین فتحی هم هیچ حرفی ندارم!

* استقلال را با قلبم دوست دارم..

بازی های استقلال را دنبال می کنم چون این تیم را با قلبم دوست دارم. هر روز به استقلال فکر می کنم و واقعا عاشق این تیم هستم. منتظر آخر فصل می مانم تا ببینم چه اتفاقی خواهد افتاد و اگر خدا بخواهد به تیم محبوبم برگردم.

اخبار اختصاصی استقلال نیوز


مطالب مرتبط:

اختصاصی استقلال نیوز/ ستاره سوزی در استقلال تمامی ندارد؛ قشقایی سکوی پرتاب حسین حیدری؟!

حسین حیدری در گفت و گو با استقلال نیوز: از ته قلبم استقلالیم؛ دوست داشتم با مجتبی جباری همبازی بشم

اختصاصی استقلال نیوز/ گفت و گو با حسین حیدری، مجتبی جباریِ جدید آبی ها

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آرش رضاوند: شرایط تیم بهتر شده است؛ نتیجه گرفتن استقلال از بهترین بازیکن شدن مهمتر است

ش فوریه 22 , 2020
هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: من دنبال بهترین بازیکن شدن نیستم و می‌خواهم بیشتر برای تیمم مثمرثمر باشم.                           به گزارش استقلال نیوز، آرش رضاوند هافبک بازی...