مدیرانی از جنس فساد/ وزیر ورزش استقلال را جولانگاه مفسدان اقتصادی و چاقوکش‌ها کرده است!

نیک نفس

متاسفانه وزیر ورزش در ادامه رفتارهای مغرضانه و تبعیض‌آمیز با باشگاه استقلال، یک مدیر مفسد اقتصادی را به عضویت هیات مدیره این باشگاه در آورده بود.

به گزارش استقلال نیوز، وزیر ورزش در حالی ۱۳ بهمن ماه امسال متهم فساد کلان اقتصادی را به عضویت هیات مدیره باشگاه استقلال در آورد که این فرد اکنون با کمک یکی از افراد تیم طبری از کشور متواری شده است.

انتخابات هیات مدیره جدید باشگاه استقلال در تاریخ سیزدهم بهمن ماه ۹۸ برگزار شد و با حکم سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان فردی به نام مهدی شریفی نیک نفس به عنوان یکی از اعضای جدید هیات مدیره این باشگاه تهرانی معرفی شد، اما این عضو جدید باشگاه استقلال گویا یکی از متهمان فراری فساد کلان اقتصادی است و به دنبال پیگیری‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشخص شد که او با همکاری عده‌ای توانسته از کشور فرار کند و به امارات برود.​

بر اساس اطلاعات واصله و شنیده‌ها مشخص شد که وی در پرونده ۶میلیارد و ۶۵۶میلیون یورویی پتروشیمی و کاتالیست‌های تقلبی نقش داشته و به همین دلیل هم اکنون از کشور متواری شده است. در پرونده پتروشیمی نام ۱۴ متهم به چشم می‌خورد که برای آن‌ها کیفرخواست صادر شده و بر اساس این کیفرخواست اتهام این افراد مشارکت و معاونت در اخلال کلان اقتصادی در حوزه پتروشیمی است.

پرونده پتروشیمی یکی از پرونده‌های بزرگ فسادی است که نام افراد متعددی در آن دیده می‌شود و این پرونده با حواشی متعددی مواجه بوده و این عضو هیئت مدیره فراری باشگاه استقلال هم گویا یکی از حواشی این پرونده است و باید دید که در نتیجه حکم رسیدگی به پرونده چه خواهد بود.

مشخص نیست با وجود آن که او جز متهمان بوده، وزیر ورزش چگونه برای او حکم عضویت در هیات مدیره یکی از پر طرفدار‌ترین تیم‌های فوتبال کشور را  صادر کرده است؟ 

به گزارش استقلال نیوز، اما در اقدامی جالب که چندان دور از تصور هم نبود مازیار ناظمی مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، امروز در مصاحبه ای منکر صدور حکمی برای شریفی در هیات مدیره باشگاه استقلال شد:

قبل از صدور حکم مهدی شریفی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال، هنگامی که در جریان پرونده اتهامی شریفی در قوه قضائیه قرار گرفتیم از صدور حکم وی در هیئت مدیره استقلال خودداری کردیم.

شریفی در زمان معرفی به مجمع باشگاه استقلال منع به کارگیری نداشته و ظاهرا الان متهم پرونده است، اما با این حال کاملاً تابع نظر مراجع محترم نظارتی و قضایی هستیم و حکمی از سوی وزارت ورزش برای ایشان صادر نشده است.

این اظهارات کذب مازیار ناظمی را که همچون رئیسش ید طولایی در دشمنی با استقلال دارد به راحتی و با جستجویی ساده در خبرگزاری ها و کانال رسمی باشگاه استقلال می توان اثبات کرد چرا که وزارت ورزش در تاریخ 13 بهمن سال جاری در رسانه رسمی خود خبر از انتصاب شریفی به عنوان عضو جدید هیات مدیره استقلال را داده بود.

خبر رسمی انتصاب شریفی

 به گزارش استقلال نیوز، این اولین باری نیست که سلطانی فر پای این دست افراد را به هیات مدیره باشگاه مردمی تاج باز می کند. قبل از این هم افرادی توسط سلطانی فر به هیات مدیره استقلال اضافه شدند که اتهاماتی نظیر فساد مالی، چاقوکشی و.. را در پرونده خود داشتند!

همچنین عدم انتخاب مدیرعامل برای باشگاه استقلال و بلاتکلیفی این باشگاه بزرگ یکی دیگر از علامت سوال هایی است که مقابل عملکرد وزیر رنگی ورزش قرار دارد! اینکه چرا باشگاه محبوب او کمتر از یک هفته از بلاتکلیفی در آمد اما استقلال بعد از خائنی بزرگ به نام امیرحسین فتحی که به خاطر خوش خدمتی هایش و خدماتی که در جهت نابودی استقلال ارائه داد حالا مدیر مجموعه ورزشی انقلاب شده است، هنوز مدیرعامل ندارد، هنوز بر کسی معلوم نیست!؟

با مدیرانی عشق شهرت که در ماجرای استراماچونی میلیون ها نفر را به سخره گرفتند و حتی توانایی تهیه زمین تمرینی مناسب و در شان باشگاهی همچون استقلال بزرگ را ندارند، می بایست این روزها ده ها مصدوم روی دست سرمربی جوان تیم باقی بماند تا اینگونه با دست های بسته به جنگ میلیاردرهای عربی برود.

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سلطان علی جباری: همه دیدند فتحی چه بلایی سر استقلال آورد؛ مقصر همه مشکلات وزیر ورزش است

س فوریه 18 , 2020
رئیس کمیته پیشکسوتان استقلال گفت: با وجود شکست مقابل الاهلی از عملکرد تیم رضایت داریم و فراموش نکنیم قرار نیست تیمی برای همیشه شکست نخورد.       به گزارش استقلال نیوز، علی جباری رئیس کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال در گف...