اولین‌های استقلال با ۱۵ بازیکن/نخستین اتوگل و پنالتی از دست رفته

 پر مصدوم ترین تیم آسیا که حالا بیماری هم به مصدومیت‌ها اضافه شده و برای هر بازی شمار زیادی از بازیکنان از دسترس خارج می‌شوند، در روزی مقابل حریفی از عربستان تن به شکست داد که به هیچ وجه سزاوار این نتیجه نبود.

فرهاد مجیدی که تیمش در دو هفته ابتدایی مسابقات یک مساوی و یک شکست به دست آورده و با یک امتیاز در رده سوم گروه اول قرار دارد، در مجموع ۲ بازی از ۱۵ بازیکن استفاده کرده است که ۹ بازیکن در ترکیب ثابت هر دو بازی قرار داشته‌اند. مجیدی در هر دو بازی از ۲ تعویض استفاده کرده که مرادی و تبریزی در هر دو بازی به عنوان بازیکن جانشین به زمین آمده‌اند.

علی کریمی و مهدی قائدی در اولین بازی در ترکیب ثابت قرار داشتند که هر دو بنا به دلایل پزشکی دیدار دوم را از دست دادند. روزبه چشمی و علی دشتی هم بازیکنانی بودند که در بازی اول حضور نداشته اما در دیدار دوم در ترکیب ثابت قرار گرفته‌اند.

شاهین طاهرخانی تنها بازیکنی است که در هر دو بازی در ترکیب ثابت قرار گرفت و در هر دو بازی تعویض شد و جای خودش را به بازیکن دیگری داد و در هر دو بازی زکریا مرادی جای او را در زمین گرفت تا تعویض طاهرخانی با مرادی یک تعویض تکراری در هر دو بازی باشد.

استقلال اولین تیمی در آسیا است که با گل به خودی تیم مقابل (الشرطه) به گل رسید و اولین تیمی بود که پنالتی از دست داد. آبی پوشان اولین تیمی هستند که در هر دو بازی مرتکب خطای پنالتی شدند و با دادن ۲ پنالتی و گرفتن یک پنالتی، بازیهایی پر پنالتی را پشت سر گذاشتند.

گل کاملا سالم آبی پوشان مقابل الاهلی به اشتباه مردود اعلام شد تا استقلال اولین تیمی باشد که قربانی یک خطای بزرگ از داوران شده باشد و نتیجه بازی آنها تحت تاثیر اشتباه فاحش داوری قرار بگیرد.

برای استقلال در این دو بازی سید حسین حسینی، وریا غفوری، میلاد زکی پور، محمد دانشگر، شاهین طاهرخانی، نیکولای بودوروف، علی کریمی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، مهدی قائدی، ارسلان مطهری، زکریا مرادی، مرتضی تبریزی، روزبه چشمی و زکریا مرادی بازی کرده اند.

ارسلان مطهری تنها گلزن این تیم است، چشمی و رضاوند بازیکنان اخطاری آنها و وریا غفوری نیز بازیکنی است که یک پنالتی از دست داده است. شاهین طاهرخانی و حسین حسینی هم نفراتی هستند که مرتکب خطای پنالتی شده‌اند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

این بازی برگشت دارد آقای الاهلی

س فوریه 18 , 2020
استقلال با تعداد مصدومان بالا به کویت رفت تا در برابر الاهلی عربستان در روز اول هفته  دوم لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیرد ، دست مجیدی بسته بود که دقایقی قبل از بازی خبر رسید میلیچ و علی کریمی به دلیل سرماخوردگی و فرشید باقری هم به دلیل مصدومیت مانند ...