محسن بیاتی‌نیا: نبود قائدی نسبت به دیاباته تاثیر بیشتری دارد؛ الاهلی تیم بسیار خوبی است اما نقطه ضعف هم دارد

طاهره

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال مقابل الاهلی از غیبت قائدی ضربه خواهد خورد حتی نبود این بازیکن از غیبت دیاباته بیشتر تاثیرگذار خواهد بود. 

به گزارش استقلال نیوز، محسن بیاتی‌نیا پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با میزان، درباره بازی استقلال مقابل الاهلی از هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا و شرایط این روزهای استقلال، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

  * مصدومیت قائدی و بی‌تجربگی دفاع باعث تساوی مقابل الشرطه شد

استقلال در بازی قبلی که خارج از خانه بود مساوی کرد که علت آن مصدومیت قائدی و بی‌تجربگی دفاع استقلال بود و فشاری که در این چند مدت روی تیم بود، مخصوصا اینکه استقلال بازی پرفشاری مقابل پرسپولیس داشت، ولی با اینحال استقلال می‌توانست ۳ امتیاز را در عراق بگیرد که اگر این اتفاق می‌افتاد مسیر صعود استقلال هموارتر می‌شد.

* الاهلی تیم بسیار خوبی است اما نقطه ضعف هم دارد

به نظرم فاصله زمانی بین دو نبرد آسیایی استقلال خوب بود، شاید پرواز‌ها کمی بازیکنان تیم را خسته کنند، اما اگر تیم در این فاصله خوب ریکاوری کرده باشد می‌تواند از الاهلی امتیاز بگیرد، با اینکه بازی سختی برای استقلال است. الاهلی تیم بسیار خوبی است و از بازیکنان خارجی خوبی بهره می‌برد که قطعا آنها هم نقاط ضعفی داخل زمین دارند که باید از این نقاط به بهترین شکل ممکن استفاده کرد و تیمی که بتواند از تقاط ضعف حریف بهره ببرد قطعا تیم پیروز میدان خواهد بود.

* نبود قائدی نسبت به دیاباته تاثیر بیشتری دارد 

امیدوارم قائدی به این بازی برسد، چون به نظر من مطهری خوب جای دیاباته را پر کرده است و حتی تبریزی در زمین خیلی تلاش می‌کند، اما نبود قائدی نسبت به دیاباته تاثیر بیشتری روی استقلال دارد، چون قائدی مکمل خوبی است و اگر کنار مهاجمان استقلال قرار گیرد فرصت گلزنی برای مهاجم نوک که احتمالا مطهری است بیشتر فراهم می‌شود.

 * سیستم استراماچونی به استقلال کمک می کند

علت نتایج خوب استقلال در این چند بازی استفاده مجیدی از سیستم استراماچونی است، چون استقلال با این سیستم خوب نتیجه گرفته بود و مجیدی آن را ادامه داد و حالا می‌بینیم استقلال مانند زمان استراماچونی فوتبال بازی می‌کند و نتایج خوبی می‌گیرد.

اخبار باشگاه استقلال


 مطالب مرتبط:

مرحله گروهی ACL2020/ آخرین اخبار پیش از بازی با الاهلی عربستان؛ بازیکنان اعزامی به کویت مشخص شدند

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

توصیه پیشکسوت استقلال به رحمتی و حسینی

ی فوریه 16 , 2020
به گزارش مشرق، مهدی امیرآبادی درخصوص عملکرد استقلال در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: استقلالی‌ها مقابل الشرطه خوب بازی کردند. ما تیم قدرتمندی داریم و امیدواریم بتوانیم به شرایط مطلوب‌تری برسیم. ان‌شاءالله فرهاد مجیدی بتواند نتایج مناسبی را در استقلال بگ...