نگران مصدومیت‌های زیاد استقلال هستم

به گزارش مشرق، علی چینی اظهار داشت: بازی بسیار خوبی از استقلال در اربیل دیدیم و حق آبی پوشان در آن بازی پیروزی بود. تنها دقایق اندکی بازیکنان تیم عراقی توانستند خودی در زمین نشان دهند و در اکثر دقایق بازی تحت تاثیر حرکات بازیکنان استقلال بودند.

وی اضافه کرد: استقلال هرچقدر در امور فنی پیشرفت می کند، شانسی بیشتر از این تیم رویگردان  می شود. از زمین بد و ناهموار اربیل که بگذریم، مصدومیت قائدی هم پیش آمد و این موضوع به آبی پوشان هم ضربه روحی زد و هم به لحاظ تاکتیکی و تکنیکی آنها را عقب انداخت.

مربی پیشین آبی پوشان اظهار داشت: استقلال خارج از خانه یک امتیاز با ارزش گرفت و باید قدر این امتیاز را دانست. گرچه به دلیل برتری محسوسی که در زمین داشتند این مساوی خیلی دلچسب نبود، اما همین یک امتیاز هم در روز آخر بازیهای گروهی به درد ما می‌خورد.

بیشتر بخوانید:

داوران دیدار الاهلی - استقلال مشخص شد

چینی تاکید کرد: آبی پوشان به بالاترین سطح ممکن در فوتبال رسیده‌اند. اما متاسفانه مصدومیت بلای جان این تیم شده است. اگر بحث مصدومیت ها و بالا رفتن تعداد آنها نبود من از همین الان با اطمینان می گفتم این تیم به عنوان صدرنشین از گروهش صعود می کند. 

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص پنالتی خط دفاعی این تیم مقابل الشرطه گفت: نباید از هیچ یک از بازیکنان به خصوص طاهرخانی جوان ایراد گرفت. بچه های استقلال بازیهای سنگین و فشرده ای را پشت سر گذاشته بودند و آن اتفاق برای هر بازیکنی می توانست روی دهد. طاهرخانی مقابل الکویت، الوحده، نفت مسجد سلیمان، پرسپولیس و همین الشرطه بازیهای خوبی کرد و حتی اگر اشتباهی هم کرده باشد نباید آنقدر به او هجمه وارد کرد تا نابود شود. همین طاهرخانی در صورت حمایت می تواند تبدیل به یک مجید حسینی دیگر شود.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مرحله گروهی ACL2020/ آخرین اخبار پیش از بازی با الاهلی عربستان: رمضانی به کویت نرفت!

ش فوریه 15 , 2020
تیم فوتبال استقلال برای مصاف با الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا پیش از ظهر فردا جمعه راهی کویت می‌شود. به گزارش استقلال نیوز، تیم فوتبال استقلال ایران نماینده کشورمان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2020 مهمان تیم الاهلی عربستان در ...