ستاره رقیب استقلال به لیگ روسیه رفت

به گزارش مشرق، سرانجام پس از هفته ها کش وقوس صفا هادی ستاره 21 ساله و ملی پوش باشگاه الشرطه به باشگاه کریلیا سوتوف روسیه پیوست تا اولین لژیونر تاریخ فوتبال عراق در این کشور لقب بگیرد.

بیشتر بخوانید:

الشرطه در تهران ۳ تا می خورد/خستگی و زمین اربیل کار دست استقلال داد

بنا به اعلام باشگاه الشرطه مذاکرات برای صدور رضایتنامه صفا هادی برای امضای قرارداد با کریلیا با موفقیت به پایان رسید تا این بازیکن 21 ساله با امضای قراردادی 2.5 ساله رسما پیراهن کریلیا در سوپرلیگ روسیه را برتن کند.

صفا هادی که یک سال پیش در چنین برهه ای شدیدا مورد توجه استقلال ایران قرارداد داشت به خاطر مشکل خروج از کشور و توقیف گذرنامه نتوانست راهی فوتبال ایران شود و حالا بعد از این مدت با درخشش بیشتر در ترکیب الشرطه و تیم ملی عراق به اولین فوتبالیست این کشور تبدیل شد که راهی رقابت های باشگاهی روسیه می شود.

الشرطه یکی از رقیبان استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا محسوب می شود، تیمی که در بازی رفت هفته گذشته بدون صفا هادی مقابل شاگردان فرهاد مجیدی به تساوی 1-1 در ورزشگاه اربیل رسید و حالا به صورت رسمی باید قید ستاره 21 ساله و کلیدی خود در میانه میدان را بزند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

توافق سرمربی رقیب استقلال برای فسخ قرارداد

ش فوریه 15 , 2020
به گزارش مشرق، به نقل از روزنامه الریاضیه عربستان، کریستین گروس، سرمربی الاهلی جده پس از پایان شکست خانگی برابر الوحده در لیگ عربستان با سران این تیم برای فسخ قراردادش به توافق رسید، البته هنوز زمان اعلام پایان همکاری طرفین به صورت دقیق روشن نیست.همچنی...