آرش رضاوند: در عراق امنیتی وجود نداشت؛ استقلال و الاهلی عربستان گزینه‌های صعود هستند

آرش رضاوند

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: با اینکه هنوز مسابقات زیادی باقی مانده است ولی به نظر من استقلال و الاهلی گزینه های صعود هستند. 

                         

به گزارش استقلال نیوز، آرش رضاوند هافبک بازیساز تیم فوتبال استقلال در گفتوگو با فارس، در مورد شرایط این روزهای استقلال و تساوی مقابل الشرطه عراق، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 * خوشبختانه شرایط استقلال خوب است

خوشبختانه شرایط خوبی داریم و تمرینات خوبی برگزار کردیم. هر چند چند بازیکن تیم دچار مصدومیت شدند اما ما هم شرایطی داریم که برای یک مسابقه بین‌المللی آماده می‌شویم.

* تساوی در بازی نخست نتیجه بد نیست

مهمترین مسئله‌ای که در بازی‌های گذشته باعث آسیب دیدگی نفراتی مثل دیاباته و قائدی شد، همین بحث سفر و چمن نامناسب ورزشگاه‌ها بود. در بازی با الشرطه زمین تمرین بسیار بد بود و اصلا کیفیت نداشت. ضمن آنکه معمولا بازی‌های اول در آسیا سخت می‌شود. هر چند معتقدم تساوی در زمین هم نتیجه بدی نبود و دیدید که الاهلی عربستان هم در بازی اول به تساوی رسید.

* فشردگی مسابقات کار را برای ما سخت می کند

ما دو بازی پلی‌آف انجام دادیم و پروازهای متعددی داشتیم. امروز هم باید به کویت سفر کنیم و همین موضوع شرایط را برای تیم‌های ایرانی سخت می‌کند. با همین شرایط پیش برویم باز معلوم نیست مصدوم می‌دهیم یا نه

ما برای گرفتن نتیجه برد به کویت می رویم

ما شناخت کمی از الاهلی داریم. البته می‌دانیم آنها بازیکنی مثل عمر سوما دارند و از بازیکنان خارجی زیادی استفاده می‌کنند. در هر صورت این شرایطی است که در پیش روی ما است ولی مطمئن باشید ما برای گرفتن نتیجه برد وارد زمین خواهیم شد.

* در زمین مناسب کیفیت بازی ما را ببینید

قطعا بازی با الاهلی سخت‌ است اما اعتقاد دارم اگر در بازی قبل کیفیت زمین بهتر بود ما می‌توانستیم نماینده عراق را هم شکست دهیم. در بازی با الریان دیدید که تیم ما چه کیفیتی داشت و چه فوتبال خوبی انجام دادیم. تیم ما روی زمین بازی می‌کند و طبیعتا زمین نامناسب در کیفیت کار ما تاثیر می‌گذارد کیفیت بازی ما را باید در زمین خوب ببینید.

* استقلال و الاهلی عربستان گزینه‌های صعود هستند

در مورد تیم های مدعی صعود باید بگویم که از الان نمی‌شود پیش‌بینی کرد. ولی ما و الاهلی عربستان گزینه‌های صعود هستیم.

*استقلال در همه جای دنیا طرفدار دارد

استقلال تیمی است که در همه جای دنیا طرفدار دارد. این را ما در همه جا لمس کرده‌ایم. امیدوارم در کویت نیز همین شرایط اتفاق بیفتد و تماشاگر داشته باشیم.

* در عراق امنیتی وجود نداشت

متاسفانه یک بازی عقب افتاده هم با فولاد خوزستان در لیگ و یک بازی با سپاهان در جام حذفی داریم. همین موضوع باعث نگرانی‌مان شده و هر 4 روز 4 روز باید یک بازی انجام دهیم. این شرایط خیلی سخت است و هر چه جلوتر می‌رویم کار سخت‌تر هم می‌شود اما صحبتی درباره تصمیم AFC دارم. وقتی به عراق رفتیم در آنجا امنیت وجود نداشت ولی متاسفانه شرایط را طوری جا انداختند که انگار ایران امن نیست. در کشور ما امنیت وجود دارد و همه شاهد این موضوع هستند. اینکه تیم‌های ایرانی مجبور شوند مرتب به سفر بروند تا بازی‌ها را برگزار کنند روی کیفیت کارشان تاثیر می‌گذارد. از طرف دیگر کیفیت زمین‌های شهرستان کشور خود ما از زمین بازی با الشرطه بهتر بود. بازی اصلا حال و هوای آسیا نداشت و حتی در روز قبل هم اجازه ندادند در زمین اصلی تمرین کنیم. بدون شک امکانات کشور ما خیلی بهتر از امکانات کشورهای دیگر همچون عراق است و امیدوارم این مسئله هر چه زودتر تمام شود و بتوانیم در ایران از رقبایمان میزبانی کنیم و اینقدر دچار آسیب دیدگی و مصدومیت نشویم.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

مرحله گروهی ACL2020/ آخرین اخبار پیش از بازی با الاهلی عربستان؛ بازیکنان اعزامی به کویت مشخص شدند

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شاهرخ بیانی: استقلال به بدنساز خوب نیاز دارد؛ تیم‌های حاضر در گروه استقلال قوی نیستند!

ج فوریه 14 , 2020
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: متاسفانه استقلال زمان زیادی را بخاطر استراماچونی از دست داد و نتوانست بدنسازی خوبی انجام دهد و همین مسئله باعث مصدومیت بازیکنان شده است.  به گزارش استقلال نیوز، شاهرخ بیانی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگ...