برنامه بازی‌های هفته بیستم لیگ برتر +عکس

به گزارش مشرق، مسابقات هفته بیستم لیگ برتر روز جمعه با انجام ۵ دیدار آغاز می‌شود. در این روز بیشتر رقابت‌ها در نیمه پایینی جدول رقم می‌خورد و ممکن است قعرنشینان جدول در پایان روز جمعه تغییراتی داشته باشند. تیم های پرسپولیس، استقلال، سپاهان و شهر خودرو ۴ اسفند مقابل حریفان خود در هفته بیستم قرار می گیرند. 

بیشتر بخوانید:

احضار شجاعی به کمیته انضباطی فدراسیون

نگاهی به این بازی ها می‌اندازیم:

تراکتور - سایپا؛  صعود قرمزپوشان به رده دوم؟

تراکتور توانسته خود را به جمع سه تیم مدعی برساند و هفته گذشته در سیرجان با وجود ۱۰ نفره شدن توانست از شکست فرار کند و یک امتیاز از گل گهرسیرجان بگیرد. قرمزپوشان تبریزی این هفته در خانه مقابل سایپا قرار می گیرند. تیمی را که در بازی رفت هم یک بر صفر شکست داده اند. تراکتور در این بازی مسعود شجاعی را به دلیل اخراج در بازی قبل در اختیار ندارد. سایپا هم در نیم فصل دوم شرایطش متفاوت شده و تیمابراهیم صادقی در ۴ هفته اخیر باخت نداشته است. تراکتور قطعا در حضور تماشاگران پرشور خود برای برد بازی خواهد کرد اما هدف اول سایپا در تبریز گرفتن امتیاز است.تراکتور در صورت برد می تواند به طور موقت به رده دوم جدول صعود کند. اولین مشکل سایپا در تبریز سرمای این شهر است.

پیکان - فولاد؛ تلاش یاران ویسی برای بقا

پیکان با حضور عبدالله ویسی توانست بعد از ۴ باخت متوالی یک امتیاز از ماشین سازی در تبریز بگیرد. آن هم در حالیکه ۲ بر صفر از حریف عقب افتاده بود. این تساوی شروعی رویایی برای مربی جوان پیکان است که آرزوهای بزرگی برای تیمش  در ذهن دارد. این هفته پیکان میزبان فولاد در تهران است. فولادی ها هفته گذشته تیم آسیایی شهر خودرو را ۲ بر صفر شکست دادند و در شرایط نسبتا مناسبی قرار دارند. پیکان برای بقا در لیگ برتر می جنگد و باید این هفته سه امتیاز را بگیرد ولی فولاد خوزستان ۲۷ امتیازی در رده هفتم جدول ایستاده و دغدغه ای برای سقوط یا نگرانی برای حضور در جمع مدعیان ندارد. مسابقه رفت دو تیم با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید. خط دفاع پیکان افتضاح است و ۳۵ گل دریافت کرده و باید دید ویسی می تواند سرو سامانی به این خط دفاع متزلزل بدهد یا همچنان پیکان با مشکل گل خوردن آسان روبه روست.

نساجی - پارس جنوبی جم؛ نبرد دوازده و سیزده

مسابقه تیم های دوازدهم و سیزدهم جدول لیگ برای همه تیم های نیمه پایین جدولی اهمیت دارد. تساوی دو تیم به سود همه آنها و بخصوص تیم های پایین تر جدول خواهد بود. این دو تیم هم سعی می کنند در جدول لیگ به رتبه های بهتر و بالاتری برسند تا دغدغه سقوط نداشته باشند. نساجی دو باخت متوالی متحمل شد تا امیری مدیرعامل باشگاه از وضعیت تیم گلایه کند و به نوعی به کادرفنی اولتیماتوم غیر مستقیم بدهد. پارس جنوبی هم مدت هاست با مشکلات مالی و مدیریتی دست و پنجه نرم می کند اما ظاهرا این مشکلات در حال کم شدن است با این حال پارس جنوبی ۸ هفته است که رنگ برد را ندیده  و در این مسابقه شاید آنها نیم نگاهی به کسب برد داشته باشند. مسابقه رفت دو تیم هم با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. نساجی در این بازی با یک تساوی هم رده دوازدهمی خود را حفظ می کند اما جایگاه پارس جنوبی متزلزل است.

صنعت نفت آبادان - گل گهر؛ برزیلی های بی سرمربی مقابل قعرنشین

نفت آبادان روی دور باخت افتاده است و سه شکست متوالی را در کارنامه خود ثبت کرده و این هفته بهترین فرصت است تا نوار باخت هایش را قطع کند. با جدایی اسکوچیچ و حضور این مربی در تیم ملی وضعیت زردپوشان آبادانی از نظر فنی بهم ریخته است. در این هفته هم بهنام سراج مربی تیم به دلیل اخراج در بازی قبلی مقابل ذوب آهن روی نیمکت این تیم غایب است. گل گهر هم در رده پانزدهم جدول جا خوش کرده و ۸ هفته است که رنگ برد را ندیده است. گل گهرسیرجان سه مساوی پیاپی داشته و این هفته در تلاش است که از تیم نفت آبادان امتیاز بگیرد. بازی رفت را نفت آبادان یک بر صفر برد اما در این هفته شرایط نفتی ها خیلی متفاوت تر از نیم فصل اول است.باید دید این تیم بدون سرمربی می تواند روی موفقیت را ببیند یا نه؟

شاهین بوشهر - ماشین سازی؛ اوج گرفتن شاهین در خانه؟

شاهین بوشهر دو برد متوالی به دست آورده و  در حال اوج گرفتن است. البته شاهینی ها هنوز در رده آخر جدول ایستاده اند اما اگر بتوانند این هفته در خانه سومین پیروزی متوالی شان را دشت کنند در آنصورت از قعر جدول جدا خواهند شد. ماشین سازی تبریز هم سه هفته است که بردی نداشته و هفته گذشته در تبریز ظرف چند دقیقه برد را با مساوی مقابل پیکان عوض کرد. ماشین سازی مقابل ضعیف ترین خط دفاع لیگ قرار می گیرد ولی احد شیخ لاری سرمربی ماشین به خوبی می داند این شاهین متحول شده است و کار راحتی ندارد. بازی رفت را ماشین سازی ۴ بر ۲ به سود خود تمام کرد.

اسامی داوران و برنامه مسابقات هفته بیستم:

*جمعه ۲۵ بهمن ماه

تراکتور – سایپا
داور: سیدوحید کاظمی
کمک ها: قهرمان نجفی – حمید نادری
کمک داوران اضافی: میثم حیدری – سعاد وفاپیشه
داور چهارم: بهمن عبداللهی
ناظر: ایرج نظری

پیکان – فولاد
داور: سیدمهدی مرجانزاده
کمک ها: محمدرسول ذورقی – محمدعلی پورمتقی
کمک داوران اضافی: امیر عرب براقی – علی صفایی
داور چهارم: رحیم حاجیلو
ناظر: اسماعیل صفیری

نساجی – پارس جنوبی جم
داور: رضا کرمانشاهی
کمک ها: حسن ظهیری – محسن بابایی
کمک داوران اضافی: کیوان علیمحمدی – کمیل غلامی
داور چهارم: عسگر محمدی
ناظر: نادر جعفری

صنعت نفت آبادان – گل گهر
داور: حمید حاج ملک
کمک ها: جلیل شعرانی – حسین مرادی
کمک داوران اضافی: علی ابراهیمی – یعقوب آشوری
داور چهارم: علی احمدی
ناظر: یدالله جهانبازی

شاهین شهرداری بوشهر – ماشین سازی
داور: سیدرضا مهدوی
کمک ها: تورج عیوض محمدی – امیررضا آشورماهانی
کمک داوران اضافی: یاسر همرنگ – محمدرضا تارخ
داور چهارم: احد سلطانی
ناظر: سعید بطحایی

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ تیتر روزنامه های ورزشی پنجشنبه ۲۴ بهمن

پ فوریه 13 , 2020
مشرق نیوز - عکس/ تیتر روزنامه های ورزشی پنجشنبه ۲۴ بهمن ...