مهدی فنونی زاده: انگار بدشانسی دست از سر استقلال بر نمی‌دارد؛ تبریزی مقابل الشرطه کم موقعیت از دست نداد

فنونی زاده

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: مرتضی تبریزی مقابل الشرطه کم موقعیت از دست نداد و بهتر است این بازیکن کمی بیشتر تلاش کند و تمرینات بیشتری انجام دهد.

به گزارش استقلال نیوز، مهدی فنونی‌زاده پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با مهر، در خصوص شرایط استقلال در لیگ قهرمانان آسیا و وضعیت این تیم بعد مصدومیت متعدد بازیکنانش،صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 * بی دقتی باعث از دست رفتن امتیاز شد

آبی پوشان می‌توانستند برنده باشند موقعیت‌های زیادی به دست آوردند که متأسفانه یا با بی دقتی یا بدشانسی از دست رفت و سهم آبی پوشان از دیدار اول در مرحله گروهی لیگ قهرمانان تنها یک امتیاز بود.

* انگار بدشانسی دست از سر استقلال بر نمی‌دارد

قائدی این روزها در بهترین شرایط بدنی و تکنیکی بود. او یکی از بی نقص ترین بازیکنان استقلال در هفته‌های اخیر است. او مدتهاست که تمرکزش بر روی استقلال بوده و این مسئله باعث شد عملکرد قابل قبولی برای آبی پوشان داشته باشد اما متأسفانه انگار بدشانسی دست از سر استقلال بر نمی‌دارد و حالا او به جمع مصدومان این تیم اضافه شد تا شرایط هرچه بیشتر برای مجیدی سخت شود.

* تبریزی باید تمرینات بیشتری انجام دهد

نمی دانم چرا تبریزی چنین شرایطی پیدا کرده، او هفته‌ها است که پایش به گل زنی باز نشده و به اعتقاد من برای ایکه به بتواند به آمادگی بیشتر رسیده و طلسم را بشکند باید تمرینات بیشتری انجام دهد. خیلی از مهاجمان فوتبال دنیا وقتی در امر گل زنی موفق نیستند ساعت‌ها اضافه‌تر از تمرینات گروهی به طور انفرادی کار می‌کنند تا بتوانند به شرایط ایده آل دست پیدا کنند.

* تبریزی مقابل الشرطه کم موقعیت از دست نداد

تبریزی در بازی مقابل الشرطه کم موقعیت از دست نداد و این مسئله باعث شد تا استقلال از رسیدن به سه امتیاز محروم شود. حالا با شرایطی که قائدی هم مصدوم شده، دیاباته هم نیست، تبریزی باید از این فرصت به بهترین وجه استفاده کرده تا بتواند موقعیت خود را در استقلال محکم کند.

* کیفیت زمین اربیل ما را یاد دهه 60 انداخت

استقلال با شرایطی که داشت مقابل الشرطه خوب بازی کرد. آنچه ما از تلویزیون دیدیم کیفیت بد زمین این دیدار بود که ما را به یاد زمین چمن‌های دهه ۶۰ فوتبال ایران می‌انداخت. کنترل توپ برای بازیکنان سخت بود و این مسئله باعث شد تا از کیفیت بازی به نحو چشمگیری کم شود.

در مجموع آبی پوشان خوب بودند. نگرانی‌های فرهاد روز به روز بیشتر می‌شود و حالا باید منتظر یک ترکیب جدید برابر ذوب آهن باشیم.

* فشردگی بازی ها شرایط استقلال را سخت کرده است 

استقلال این روزها بازی‌های فشرده‌ای انجام می‌دهد. این مسئله باعث شده تا شرایط برای این تیم سخت شود. آبی پوشان باید یکشنبه آینده برابر ذوب آهن اصفهان به میدان بروند و به طور حتم فرهاد دوباره باید تغییرات زیادی را در تیم به وجود بیاورد. بنابراین امیدوارم آبی پوشان بتوانند با تمام اتفاقات و با حمایت تماشاگران برابر ذوب آهن نتیجه قابل قبول کسب کرده و موقعیت خود را بهبود ببخشند.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

مرحله گروهی ACL2020/ تساوی در گام نخست؛ الشرطه بدشانس‌ترین استقلال تاریخ را متوقف کرد

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

محمدرضا مهران پور: تیم عراقی در خانه خودش وقت کشی می کرد؛ الشرطه به هیچ وجه در حد نام لیگ قهرمانان نبود

پ فوریه 13 , 2020
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: وقعا برای من جای سوال دارد که تیم عراقی در کشور خودش مقابل استقلال وقت کشی می کرد و این تیم اصلا در حد لیگ قهرمانان آسیا نبود.  به گزارش استقلال نیوز، محمدرضا مهران پور پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با...