نامجومطلق: مقابل الشرطه بدشانس بودیم

به گزارش مشرق، مجید نامجو مطلق مربی تیم استقلال معتقد است که حق استقلال در دربی پیروزی بود و آنها می‌توانستند سه امتیاز را کسب کنند با مربی استقلال در خصوص شرایط این تیم و همچنین تساوی در دربی به صحبت پرداختیم.

شرایط استقلال پس از دیدار مقابل الشرطه عراق چگونه است؟

به نظرم شرایط تیم خوب است بعد از تساوی که در دربی به دست آوردیم و من همچنان معتقدم حق استقلال برد در این بازی بود خودمان را برای بازی مقابل الشرطه عراق آماده کردیم الشرطه تیم بسیار خوبی بود بازیکنان خوبی داشت و کلا یک تیم کاملا فیزیکی بود. برای کسب برد در این بازی به میدان رفتیم تا بتوانیم روند خوبمان را تداوم ببخشیم اما شانس یارمان نبود و به تساوی رسیدیم

چه شناختی از الشرطه عراق داشتید؟

فیلم دو بازی اخیر این تیم را در رلیگ عراق آنالیز کرده بودیم انها از چند بازیکن خارجی بسیار خوب بهره‌ می‌بردند. به نظرم توانایی کسب پیروزی را در این بازی داشتیم.

با گذشت چند روز از دربی خیلی‌ها هنوز در خصوص این بازی صحبت می‌کنند.

همانطور که گفتم حق ما در این بازی برد بود و می‌توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم اگر آن گل آفساید را دریافت نمی‌کردیم برنده بازی بودیم. ما در این بازی دو مرتبه از حریف پیش افتادیم.

بیشتر بخوانید:

عکس/جدول گروه استقلال بعد از اولین روز بازی‌ها

یعنی معتقدید گل پرسپولیس آفساید بود؟

دقیقا بازیکن پرسپولیس در آفساید بود و من نمی‌دانم چرا داور در آن صحنه اشتباه کرد همه دیدند که استقلال مستحق کسب پیروزی بود اما دیگر  کاری از دست‌مان بر نمی‌آید و باید تلاش کنیم فاصله مان را با صدر جدول کمتر کنیم.

عملکرد ارسلان مطهری را دراین چندبازی چطور ارزیابی کردید؟

من قبل از بازی هم گفته بودم که ارسلان می‌تواند جای شیخ را پر کند همه هم دیدند که حرفم درست بود ما بازی به بازی بهتر خواهیم شد. با رسیدن مصدومان‌مان هم تیم بهتر از این خواهد شد.

قائدی، مطهری و دیاباته هر سه در جدول گلزنان در بهترین شرایط هستند.

این یک حسن است که سه بازیکن استقلال در صدر جدول گلزنان لیگ قرار دارند و این را هم در نظر بگیرید همه این سه بازیکن آنقدر فداکار هستند که در بهترین شرایط هم به یکدیگر پاس می‌دهند تا دیگران گلزنی کنند این نشانه فداکاری در یک تیم است که امیدوارم همین روند تا پایان لیگ ادامه داشته باشد.

دراگان اسکوچیچ هم به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد؟

به هرحال انتخابی بود که مسئولان فدراسیون فوتبال انجام دادند و خودشان هم باید پاسخگوی این تصمیم باشند تصمیمی که من فکر می‌کنم می‌توانست خیلی بهتر از این گرفته شود. اگر بنا به انتخاب اسکوچیچ بود ما مربیان خیلی بهتری را در ایران سراغ داریم که می‌توانند بهتر از این عمل کنند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

الشرطه در تهران ۳ تا می خورد/خستگی و زمین اربیل کار دست استقلال داد

چ فوریه 12 , 2020
سرویس ورزش مشرق – پیرو تساوی استقلال در عراق مقابل الشرطه آن کشور برخی کارشناسان نبود مهره های تأثیرگذار، گروهی خرابی زمین و تعدادی داوری را از دلایل عمده عدم پیروزی استقلال بر حریف عراقی اش عنوان کردند.بهتاش فریبا پیشکسوت استقلال در گفت و گو با مشرق، ...