باشگاه پرسپولیس: استوکس در آفساید نبود

به گزارش مشرق، قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: محسن قهرمانی، سخندان و سلیمانی و همچنین چند کارشناس داوری دیگر در گفت و گو با رسانه ها تاکید بر آفساید نبودن گل پرسپولیس‌ داشته اند اما اکنون باشگاه استقلال با استناد به عکسی اشتباه که لحظه دقیق پاس دادن به استوکس را نشان نمی دهد مدعی آفساید بودن گل دوم پرسپولیس شده و دیگر مستندات انها نیز  استناد به خوب نبودن تصاویر صدا و سیما  و البته تاکید بر نظر کارشناسان بوده آن هم بدون نام‌بردن از  کارشناس داوری خاصی.

بیشتر بخوانید:

اولین قسط قرارداد یحیی گل محمدی پرداخت شد

وی افزود: باشگاه پرسپولیس با انتشار ویدیو و استناد به نظرات کارشناسی گل اول حریف را محصول دو اشتباه داور در اعلام ضربه ایستگاهی  و متعاقبا نادیده گرفتن خطای آشکار چشمی روی انصاری دانسته و تاکید دارد اخطار در صحنه ای دیگر بی مورد به اوساگونا داده شد چرا که او مرتکب خطایی روی گلر حریف نشد و داور در  یک صحنه هم داورضربه ایستگاهی چسبیده به محوطه جریمه بدلیل خطای محرز روی اوساگونا را اعلام نکرد و به رغم ۲۴خطای حریف هیج کارت زردی به بازیکنان این تیم نداد.

قدوسی ادامه داد: باشگاه استقلال صحنه دقیق پاس داده شده به استوکس روی گل دوم را منتشر نکرده در حالی که طبق اتفاق نظر کارشناسان پای چشمی افساید را پر کرده بود. آنها گفته اند برخی کارشناسان گل را افساید می دانند اما از کارشناسی نام‌نبرده اند. عجیب آنجاست که دیگر  ادعا و استناد این باشگاه خوب نبودن تصویربرداری انجام شده از سوی صدا و سیما است. قطعا خود هواداران استقلال هم اینگونه استدلال ها را نمی پسندند.

مدیرروابط عمومی پرسپولیس گفت: متاسفانه در یک برنامه  به رغم تاکید کارشناسان و انتشار عکس و ویدیو از سوی باشگاه پرسپولیس دو اشتباه داور در گل اول استقلال به شکل عجیبی کارشناسی نشد و البته کارشناسان روی آفساید نبودن گل رسن و پرشدن آفساید با پای چشمی در لحظه ارسال پاس به استوکس تاکید کردند. جامعه فوتبال قضاوت می کند و ما امیدواریم علاوه بر بررسی دقیق ادعاهای طرفین درباره داوری که از سوی پرسپولیس مستند و با ویدیو و برگرفته از نظرات کارشناسی و از سوی باشگاه استقلال توام با استناد به عکسی اشتباه و ویدیوهای ناموجود(!)بوده شاهد وحدت رویه در تصمیم گیری ها باشیم.

وی خاطرنشان کرد: جامعه فوتبال قضاوت می‌کند. شجاع خلیل زاده بعد از دربی رفت با استناد کاملا اشتباه به یک عکس که در استیناف با استعلام از داور رد شد اما از دو بازی محروم شد و اکنون نه تنها تصاویر و عکس‌های کاملا مشابه که ویدیوهای  توام با  پرخاش های تند سرمربی حریف به داور در این دربی موجود است که امیدواریم به آنها نیز رسیدگی شود.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

واکنش دیاباته به شادی گل علیپور

ش فوریه 8 , 2020
به گزارش مشرق، دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی کشور میان شهرداری ماهشهر و پرسپولیس چندی پیش در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد و در نهایت با برتری ۲ بر صفر شاگردان کالدرون به اتمام رسید. این دیدار در حالی برگزار شد که خیلی‌ها این دیدار را به تقا...