توضیح علیپور درمورد شادی گل عجیبش

به گزارش مشرق، علی علیپور درباره گلزنی مقابل استقلال در دربی نود و دوم که سومین گلش به استقلال در دربی ها محسوب می شود، گفت: اولین گلی که در دربی زدم اولین حضورم در دربی بود. دومین گل را پنالتی زدم که بازی را یک بر صفر بردیم و نمی توان حس آنرا توصیف کرد. در این دربی هم با گلم به بازی برگشتیم. احساس می کنم تماشاگران اینبار دربی بهتری را نسبت به قبل شاهد بودند.

وی با بیان اینکه وضعیت پرسپولیس در کل خوب است، یادآور شد: قهرمانی های پشت سر هم مسئولیتمان را سخت تر کرده است. رقابت در لیگ سخت تر شده است. تمام تیم ها برای رقابت انگیزه دارند. این موضوع انگیزه بچه های ما را هم بیشتر می کند و همچنین انگیزه کادر فنی را.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره تفاوت های سیستم برانکو، کالدرون و گل محمدی گفت: وقتی مربی چیزی بخواهد، بازیکن موظف است خودش را سریع با آن سیستم وفق بدهد. خدا را شکر بازیکنان خوب پرسپولیس توانسته اند خودشان را وفق بدهند. این باعث شده پرسپولیس همیشه بالای جدول باشد.

علیپور در پاسخ به این سئوال که آیا بعد از گل اول استقلال فکر نمی کردید کار تمام شده است؟ اظهار کرد: نه اینطور نیست. اوایل بازی بود که گل خوردیم. البته یک صحنه قبل از گل اول می توانست روی محمد انصاری خطا باشد چون روزبه چشمی او را هل داد.

بیشتر بخوانید:

جا داشت بعد از گل تساوی بیشتر خوشحالی کنم

وی همچنین درباره گلی که به استقلال زد، یادآور شد: قبل از شروع مسابقه زمین چمن را آب داده بودند. وقتی اوساگونا توپ را برایم سانتر کرد، خیلی چیزها در ذهنم مرور می شد که اگر گل این فرصت نشود چه می شود و اگر توپ به زمین بخورد شدتش زیاد می شود.

مهاجم پرسپولیس گفت: بعد از دریافت گل دوم شرایط سخت شد. بعد از دقیقه ۷۵ به بعد با دفاع منسجم استقلال عطش گلزنی داشتیم ولی می دانستیم کار سختی داریم. خدا را شکر استوکس توانست تاثیر خوبی روی توپ بگذارد و بشار هم گل بزند.

علیپور درباره تاثیر خارجی های پرسپولیس در دربی - پاس گل اوساگونا، ضربه استوکس و گل بشار رسن- گفت: هر بازیکنی در پرسپولیس بازی می کند حتماً خوب است. سنگینی اسم پرسپولیس است که باعث می شود بازیکن خودش را جمع کند یا نه. اوساگونا هم بازیکن خیلی خوب و قدرتی است و توپ را خیلی خوب حفظ و دو سه بازیکن حریف را مشغول خودش می کند.

مهاجم پرسپولیس که در برنامه «شب های فوتبالی» حاضر شده بود، درباره جنجالی که به خاطر شادی گلش ایجاد شد اظهار کرد: از شانس بد یا خوب قرعه زمین طوری بود که حمله ما سمت تماشاگران استقلال بود. بعد از گل در آن جو سنگینی که ورزشگاه دارد یکهو تصمیم گرفتم که جلوی خبرنگاران و عکاسان این کار را انجام بدهم! نمی توانستم عکاسان را سمت دیگری ببرم که عکس شادی گل بگیرند! بیرون از زمین فوتبال با همه سلام دارم. آدمی نیستم که به هواداران استقلال توهین کنم. تک تک بازیکنان از آقا فرهاد و بازیکنانی مثل روزبه چشمی و دانشگر و علی کریمی دلجویی کردیم. به خودم اجازه نمی دهم هواداری را دل آزرده کنم. در کل منظور خاصی نداشتم. این هم یک شادی گل بود. نمی دانم چرا داور حساس شد و کارت زرد داد.

علیپور در خصوص احتمال دعوتش به تیم ملی با حضور اسکوچیچ روی نیمکت ایران، گفت: روزی که وارد فوتبال حرفه ای شدیم تمام تلاشمان این بود در رده های ملی حضور داشته باشیم. از دوره کی روش، ویلموتس و الان هم اسکوچیچ این هدفمان بوده است. بازیکن در باشگاه موظف است آنچه کادر فنی می خواهد در زمین انجام بدهد و ان شاءالله نظر سرمربی تیم ملی را هم جلب کنیم.

مهاجم پرسپولیس در پایان تاکید کرد که برای این تیم هیچ موقع کم کاری نکرده و اگر موقعیتی هم از دست رفته به خاطر بدشانسی بوده است.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مادر و همسرم گفتند چرا چشمی را کتک زدی!

ج فوریه 7 , 2020
به گزارش مشرق، بهزاد غلامپور در خصوص شهرآورد 91، اتفاقاتی که در این دیدار افتاد و همچنین صحنه‌ای که در تلویزیون شائبه درگیری وی با روزبه چشمی را ایجاد کرد صحبت‌هایی انجام داده که متن آن را در زیر می‌خوانید:  ابتدا در مورد بازی صحبت کنید و چطو...