چند خبر کوتاه از استقلال/ عذرخواهی مدافع استقلال از دادستان تهران؛ تمجید سایت ایتالیایی از مهدی قائدی

اخبار کوتاه

مدافع استقلال با عذرخواهی از دادستان تهران اعلام کرد که فردی که باعث درگیری در ورزشگاه آزادی شده بود ایشان نبوده و احتمالا یکی از کارکنان دادستانی بوده است.

به گزارش استقلال نیوز،مدافع تیماستقلال ایران  پس از شهرآورد 91 در مورد بحث درگیری با دادستان تهران توضیحاتی داد و همچنین آخرین اخبار در مورد باشگاه استقلال را در ادامه می خوانید:

    

* عذرخواهی مدافع استقلال از دادستان تهران

ضمن ابراز تأسف از اتفاق رخ داده در ورزشگاه آزادی شب گذشته به ما گفتند آن فردی که باعث به وجود آمدن  مشکلات شد دادستان بوده اما چون من آن فرد را نمی‌شناختم تصور می‌کردم او دادستان است.

ضمن عذرخواهی بابت این موضوع از دادستان تهران باید بگویم ظاهراً فرد مورد نظر یکی از پرسنل دادگستری بوده که باعث به وجود آمدن این مشکلات شده است.

در هر صورت باید این نکته را متذکر می‌شدم که فرد مورد نظری که ما در استادیوم آزادی دیدیم، دادستان تهران نبود.

ابراز تاسف فرهاد مجیدی از برخورد زشت با یزدانی و غلامی  

فرهاد مجیدی در مورد حرکت زشت پیش آمده در ورزشگاه آزادی گفت: ابتدا بابت نتیجه مساوی دربی از تمام هواداران عزیز استقلال عذرخواهی می‌کنم. اما از بازی مهمتر، بی‌احترامی و رفتار ناشایستی بود که علیه عارف و سیاوش انجام شد. شاهدان به من گفتند که تعداد زیاد ماموران یگان ویژه و خشونتی که علیه بازیکنانم انجام دادند، خیلی تلخ و ناراحت کننده بوده. باید با عامل این بی‌‌تدبیری برخورد شود. وی افزود: بازیکن فوتبال در هیچ کجای دنیا در استادیوم خانگی‌اش از ماموران امنیت ورزشگاه کتک نمی‌خورد و این اتفاق مایه خجالت و شرمساری است. متاسفانه به من گفتند که علایق رنگی یکی از آقایان مسؤول در این ماجرا بی‌تاثیر نبوده که امیدوارم واقعیت نداشته باشد. منتظر دلجویی و عذرخواهی رسمی از عارف و سیاوش هستیم.

* تمجید سایت ایتالیایی از مهدی قائدی 

سایت «Onefootbal» ایتالیا به تمجید از مهدی قائدی، مهاجم تکنیکی استقلال تهران پرداخت و او را شبیه نیمار برزیلی دانست. این رسانه ایتالیایی نوشت: قائدی در شهرآورد تهران نمایش بسیار خوبی داشت. او در صحنه گل دوم با حرکتی زیبا که شباهت زیادی به نیمار داشت، ارسلان مطهری را صاحب موقعیت کرد تا دروازه پرسپولیس را باز کند. فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال بعد از درخشش او در بازی با الریان به او لقب نیمار را داده بود.

* مهاجم الشرطه به بازی با استقلال رسید

سایت «اسپورت» عراق خبر داد که کالدرون، مهاجم کلمبیایی الشرطه روز گذشته به بغداد رسید و در تمرینات گروهی شرکت کرد تا آماده اولین دیدارش با این تیم باشد. استقلال در اولین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دوشنبه آینده در ورزشگاه فرانسو حریری اربیل به مصاف تیم الشرطه عراق می رود.

* شیخ دیاباته در میان 10 شانس آقای گلی لیگ قهرمانان آسیا

کنفدراسیون فوتبال آسیا کمتر از 4 روز مانده به آغاز مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2020 نام 10 بازیکن را معرفی کرد که می توانند آقای گل این مسابقات شوند.

نام شیخ دیاباته، ستاره مالیایی استقلال در میان این نامزدها دیده می شود.

سایت AFC درباره این مهاجم گلزن آبی ها، نوشت: دیاباته در مرحله پلی آف موفق شده برای استقلال 3 گل به ثمر برساند. او با این گلزنی ها توانایی بالایش را نشان داده است. البته مهدی قائدی زوج او در خط حمله استقلال استعداد خوبی دارد و در این بازی ها توانایی هایش را نشان داده است. مهاجم بلندقامت مالیایی بیشتر دوران فوتبالی اش را در کشور فرانسه و در تیم بوردو گذرانده است. او سابقه بازی در ترکیه و ایتالیا را نیز دارد. او نمایش خوبی در این فصل به همراه استقلال در لیگ ایران داشته و در میان بهترین گلزنان است. بدون شک حضور او در آسیا برای مدافعان تیم های رقیب خطری جدی خواهد بود. AFC روزگذشته نام مهدی قائدی دیگر بازیکن استقلال را در لیست بازیکنان جوانی قرار دارد که می توانند در لیگ قهرمانان آسیا بدرخشند.

 اخبار رسمی استقلال


مطالب مرتبط:

هفته نوزدهم لیگ برتر/ جشنواره گل های آفساید مانع از برد داربی شد؛ داور رقص گیتار استقلالی ها را خراب کرد!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مهدی امیرآبادی: مدیریت در زمین استقلال کم بود؛ انتخاب اسکوچیچ از ضعف فدراسیون فوتبال بود

ج فوریه 7 , 2020
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال می‌توانست برنده دربی باشد، اما با این حال شاهد یک دربی تمام ایرانیِ زیبا و جذاب بودیم. به گزارش استقلال نیوز، مهدی امیرآبادی پبشکسوت استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد تساوی تیم‌ه...