خبر بد پزشک استقلال درباره شیخ دیاباته

به گزارش مشرق، کاوه ستوده در حاشیه تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کادر پزشکی باشگاه استقلال تمام تلاش خود را می‌کند تا در سریع‌ترین زمان ممکن بازیکنان مصدوم را به تمرینات برگرداند تا آنها با تمام قوا در کنار استقلال بزرگ باشند.

وی ادامه داد: ماهیت مصدومیت‌ها با یکدیگر متفاوت است و ما در خصوص دیاباته از روز اول واقعیت را گفتیم و متاسفانه خبرهای خوبی در مورد او نداشتیم. او تقریبا ۵ سانت دچار کشیدگی عضله شده و ممکن است دست کم تا ۳ هفته نیاز به کار درمانی داشته باشد.

پزشک تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص مصدومان زیاد این تیم تصریح کرد: ما امسال نسبت به سال‌های گذشته مصدومان کمتری داشتیم اما فراموش نکنید مصدومیت بخشی از فوتبال است.

وی افزود: متاسفانه در کنار دیاباته، فرشید اسماعیلی هم نخواهد رسید. در این مدت فشار زیادی به خاطر مسابقات روی تیم بوده و باید به بازیکنان خسته نباشید بگویم.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران روز پنجشنبه از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران با قضاوت بیژن حیدری برگزار خواهد شد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

طرح موزاییکی شهید سلیمانی در دربی پایتخت

س فوریه 4 , 2020
به گزارش مشرق، با توجه به ایام‌الله دهه فجر و چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، در راستای اقدام‌های فرهنگی و مسئولیت‌های اجتماعی و پُربار کردن اوقات فراغت تماشاگران، سازمان لیگ فوتبال ایران با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر ت...