فرهاد مجیدی اسنادش را منتشر کند

به گزارش مشرق، محمد نوری بازیکن سابق استقلال معتقد است اگر حاشیه گریبان استقلال را نگیرد این تیم می‌تواند در دربی به پیروزی رسیده و سه امتیاز را کسب کند با پیشکسوت استقلال در خصوص گلایه‌های فرهاد مجیدی از باشگاه به صحبت پرداختیم.

فرهاد مجیدی از امکانات باشگاه رضایت ندارد.چه نظری دارید؟

به هر حال امکانات باشگاه باید فراهم باشد تا هم کادر فنی و هم بازیکنان با فراغ بال به آماده‌سازی خود برای انجام بازی‌ها بپردازند اما این را هم بگویم که فرهاد مجیدی از امکانات باشگاه خبر داشت.

منظورتان چیست؟

یعنی اینکه او فصل گذشته در این تیم مربیگری کرده و از امکانات سخت‌افزاری اطلاع داشته پس با انتخاب باز این پیشنهاد را قبول کرده و نباید زیاد هم به گله‌پردازی بپردازند.

بیشتر بخوانید:

بازگشت ۲ مدافع مصدوم استقلال

مجیدی معتقد است اسنادی دارد که اگر رو شود سنگ روی سنگ بند نمی‌شود؟

الان با هر کسی که صحبت می‌کنیم می‌گوید اسنادی دارم اما وقتی از او می‌خواهی منتشر کنند می‌گوید الان وقتش نیست من نمی‌دانم چه زمانی قرار است این اسناد توسط افراد منتشر شود تا هم هواداران و هم فوتبال دوستان بدانند چه کسانی در حال خیانت کردن هستند.

مجیدی گفته خیلی‌ها از بغل باشگاه به پول‌های زیادی رسیدند. منظورش چه کسانی است؟

در این مورد با حرف‌های مجیدی موافقم هستند دوستانی که به استقلال و پرسپولیس می‌روند و فقط برای معروفیت و شهرت است شما نگاه کنید برخی از این اعضای هیات مدیره بیشتر از این بازیکنان عکس‌شان در فضای مجازی وجود دارد تازه در مورد پیشکسوتان هم اظهار نظر می‌کنند و علیه آنها انتقادهایی را وارد می‌کنند بعد هم که می‌روند کلی بدهی روی دست باشگاه می‌گذارند همه جا هم می‌گویند هدف ما کمک به این دو تیم است. ما اگر نخواهیم این افراد به تیم‌ها کمک کنند چه کار باید بکنیم.

این هفته هم که قرار است دربی برگزار شود؟

شرایط استقلال خوب است فقط امیدوارم قبل ازاین بازی به حاشیه نرود پیروزی در این بازی کادر فنی را بیمه می‌کند زیرا برای هواداران این سه امتیاز در خیلی از مواقع از قهرمانی در لیگ با ارزش است.

دیاباته هم دربی پیش رو را از دست داد؟

خیلی ناراحتم که شیخ دربی را از دست داد.دیاباته یکی از بهترین خارجی‌های چند سال اخیر است که خیلی زود توانست خودش را در ترکیب استقلال جا کند. امیدوارم فقط او هم آخر فصل هوای رفتن به سرش نزند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پرسپولیس از استقلال منسجم‌تر است

ی فوریه 2 , 2020
به گزارش مشرق، ادموند بزیک درباره شرایط دو تیم استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: هر دو تیم در شرایط آرمانی خیلی خوبی قرار دارند و روی کاغذ از دید ما باید دربی زیبایی ببینیم. این دو تیم قابل احترام هستند و درست است همه دربی‌ها زیبا نیستند ولی فکر می‌کنم ال...