مسعود اقبالی: سردرگمی نیمه اول باعث ریسک مجدد مجیدی شد؛ استقلال گل‌های خوب و کلاسیکی به ثمر رساند

مسعود اقبالی

کارشناس فوتبال و پیشکسوت استقلال گفت: اگر بازیکنان دو تیم از نظر فکری و روانی ثبات داشته باشند می‌توانیم شاهد دربی پرگلی باشیم.

                              

 به گزارش استقلال نیوز، مسعود اقبالی کارشناس فوتبال و مربی پیشین استقلال در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد پیروزی 2 بر یک استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

   

تصمیم مجیدی برای استراحت دادن بازیکنان منطقی به نظر می‌رسید

در ابتدای مسابقه مجیدی به دنبال این موضوع بود که بتواند به بازیکنان کلیدی خود استراحت بدهد تا در دربی از وجود آنها استفاده کند. به این ترتیب استقلال به نوعی با ترکیب دوم خود بازی را شروع کرد که البته این تصمیم هم منطقی به نظر می‌رسید. کاری که مجیدی کرد ریسک داشت؛ در نیمه اول هم دیدیم که استقلال دچار مشکل شد، اما در نیمه دوم مجیدی استقلال را به آرایش اصلی‌اش نزدیک کرد و توانست روند بازی را تغییر دهد. شاکله اصلی استقلال در زمان استراماچونی شکل گرفت و همان ترکیب 3-5-2 به خوبی در این تیم جا افتاد و حالا بازیکنان با اعتماد به نفس بالایی در این ترکیب برای تیم‌شان بازی می کنند.

* بازیکنی همچون قائدی با مهارت فردی بالا در فوتبال ایران کم داریم

بازیکنی همچون قائدی با تکنیک و سرعت بالایی که دارد می‌تواند برای استقلال و حتی تیم ملی ایران تاثیرگذار باشد. در ابتدای بازی امروز شیخ دیاباته دچار مصدومیت شد و کادر فنی استقلال به دلیل اینکه نگران وضعیت این بازیکن برای بازی بعدی بودند او را تعویض کردند.

سردرگمی نیمه اول باعث ریسک مجدد مجیدی شد

بعد از این تغییر تیم استقلال برای لحظاتی سردر گم بازی کرد و خط میانی این تیم هم مشکلاتی داشت. فکر می‌کنم ذخیره‌های استقلال هنوز نتوانسته‌اند جایگاه خود را در ترکیب این تیم پیدا کنند و اعتماد به نفس کافی ندارند. بازیکنان نفت مسجد سلیمان در این لحظات به خوبی میانه میدان را در دست گرفتند، اما مجیدی برای شروع نیمه دوم ریسک مصدومیت و محرومیت بازیکنانش را پذیرفت و تیم را به آرایش اصلی نزدیک کرد.

* استقلال گل‌های خوب و کلاسیکی به ثمر رساند

استقلال نشان داد که به ثبات رسیده و این موضوع می‌تواند نوید یک دربی خوب را در هفته آینده بدهد. اگر این مسابقه به دور از تنش‌ها و حاشیه‌ها باشد قطعاً زیبا خواهد بود؛ البته دربی شرایط خاصی دارد و معمولاً بازیکنان در این مسابقه دنبال حواشی هستند و نمی‌توانند پتانسیل واقعی خود را نشان دهند. در دربی خیلی از بازیکنان بازی اصلی خود را فراموش می‌کنند و به همین دلیل بازی ایده‌آلی را از سوی هر دو تیم شاهد نیستیم. استقلال نشان داد که اگر ترکیب اصلی خود را خیلی تغییر دهد به مشکل می‌خورد. اگر بازیکنان دو تیم از نظر فکری و روانی ثبات داشته باشند می‌توانیم شاهد یک دیدار پرگل باشیم.

اخبار باشگاه استقلال


 مطالب مرتبط:

هفته هجدهم لیگ برتر/ کامبک سخت مقابل نفت MIS در آزادی؛ فرهاد نیمه مربیان را از تیم نباز برد!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۱۳ بهمن

ی فوریه 2 , 2020
مشرق نیوز - عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۱۳ بهمن ...