اظهارات تارتار قبل از بازی با استقلال

به گزارش مشرق، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی با استقلال در مورد اینکه وزارت نفت 10 میلیارد تومان به تیم پرداخت کرده است، اظهار داشت: صعود نماینده‌ کشورمان را به مرحله گروهی تبریک می‌گویم و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند. در مورد این مسأله که گفتید 40، 50 درصد پول به باشگاه ما تجویز شد که باید از همه مسئولان استانی تشکر کنم. تعدادشان زیاد است و نمی‌توانم اسم همه را بگویم در حال حاضر ما دغدغه مالی نداریم. 10 میلیارد به تیم پرداخت کردیم. 

* بازی فردا برای استقلال سخت‌تر است

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در خصوص دیدار فردای تیمش مقابل استقلال عنوان کرد: قطعا بازی سنگینی در پیش داریم، فردا هر دو تیم بازی سخت دارند چون هم ما و هم استقلال در هفته‌ گذشته شرایط خوبی داشتیم. بازی فردا حتی برای استقلال می‌تواند سنگین‌تر باشد چون آنها در طول هفته گذشته دو بازی سختی را پشت‌سر گذاشتند و تبعاً با خستگی مواجه هستند. مطمئن هستم فردا فوتبال خوبی از سوی دو تیم ارائه خواهد شد چون زمین ورزشگاه آزادی به بازیکنان دو تیم کمک می‌کند که برنامه‌های تاکتیکی را به خوبی در زمین پیاده کند. در نهایت امیدوار هستم برنده بازی ما باشیم.

بیشتر بخوانید:

بلای جان استقلال قبل از دربی

* تیم خیلی متمولی نیستیم

تارتار در مورد نقل و انتقالات تیم نفت در نیم‌فصل گفت: ما تیمی هستیم که خیلی متمول نیستیم و شرایط جغرافیایی مناسبی هم نداریم اما بازیکنان خوبی داریم و کسانی را جذب کردیم که انگیزه زیادی برای موفقیت داشته باشند.ضمن اینکه بازیکن باکیفیت را از دست دادیم. در دور برگشت هم شروع خوبی داشتیم و توانستیم نفت آبادان را شکست بدهیم و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند. 

* نبود سوشا و طیبی خیلی تاثیرگذار نبود

وی در مورد جدایی طیبی و سوشا مکانی از این تیم عنوان کرد: بازی گذشته ما نشان داد که خیلی نبود آن بازیکنان تأثیرگذار نبوده است. ضمن تشکر از این  دو عزیز و سایر بازیکنان جدا شده ما سعی کردیم بازیکنان خوبی را جایگزین این نفرات کنیم که در بازی قبل هم پیروز شدیم.

* بازی قبل از دربی به ضررمان است

سرمربی نفت مسجد سلیمان  در مورد اینکه این بازی قبل از دربی آیا به سود شما و یا به ضررتان گفت: این مسأله تا حدودی به ضرر ما است زیرا بازیکنان که فردا برابرمان  قرار می‌گیرند سعی می‌کنند بهترین کیفیت‌شان را ارائه دهند و این کار را سخت می‌کند. البته ما هم تیم خوبی هستیم و از این بابت نگرانی نداریم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مجیدی: نمی‌گذارم برخی از 5 کیلومتری استقلال رد شوند

ج ژانویه 31 , 2020
به گزارش مشرق، فرهاد مجیدی در نشست خبری قبل از بازی استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: ما چند بازی تیم نفت را تماشا کرده‌ایم و آنها تیمی خوب و منسجم هستند که روی ضد حملات فوق‌العاده خطرناک کار می‌کنند. روز گذشته هم با همکارانم این تیم را آنالی...