«چیچو و فرانکوی استقلال» الریان را کُشتند

به گزارش مشرق، بهتاش فریبا در خصوص برتری استقلال مقابل الریان قطر اظهار داشت: واقعا برد خوبی کسب کردیم و باید به این کادر فنی و بازیکنان تبریک بگویم. واقعا باید به بازیکنان و کادر فنی استقلال افتخار کرد.وقتی تیم‌های عربی را می‌بریم واقعا خوشحال می‌شویم و کیف می‌کنیم.

وی افزود: همه از من سوال می‌کردند که نقطه قوت استقلال کجا است که من می‌گفتم خط هافبک اگر چه خیلی‌ها معتقدند خط حمله تیم ما نقطه قوت است اما با این حال اگر این هافبک‌ها دیاباته و قائدی و مطهری را در خلق موقعیت همراهی نمی‌کردند شاید این بردها به دست نمی‌آمد.

بیشتر بخوانید:

پرگل ترین بردهای تیمهای ایرانی در آسیا

پیشکسوت استقلال ادامه داد: هر 3 بازیکن هافبک ما رونده، توپگیر و دونده هستند و انصافا در بازی مقابل الریان و وریا غفوری و میلیچ فوق‌العاده کار کردند و اجازه هیچ‌گونه نفوذی به دو بازیکن کناری حریف را ندادند. براهیمی بازیکن خوبی است که واقعا می‌تواند به راحتی بازیکن مستقیمش را جا بگذارد ولی غفوری اجازه نداد او حرکت خاصی انجام دهد. در روز خوب خط دفاع ما دانشگر هم در این خط خوب کار کرد.

فریبا در ادامه با اشاره به عملکرد قائدی و دیاباته گفت: چیچو و فرانکوی استقلال در این بازی ها عالی کار کردند و الریان را در همان نیمه اول کشتند.این دو مثل همان 2 بازیگر معروف سینما همه تماشاگران فوتبال را به وجد می‌آورند. از سوی دیگر مطهری هم عالی کار کرد و نکته مهم بازی این بود که هر 5 گل را مهاجمان استقلال به ثمر رساندند.

وی تصریح کرد:  استقلال در این بازی حریف را خوب آنالیز کرده بود و با وجود اینکه از فضای خالی پشت دو دفاع کناری نگران بودم ولی مشخص بود آنالیز خوبی از الریان صورت گرفته است. باز هم می‌گویم که این برد را کسی به حساب خودش ننویسد و این دو پیروزی متعلق به بازیکنان و کادر فنی تیم است. جا دارد به هواداران تیم استقلال تبریک بگویم که پیروزی شیرینی از تیمشان دیدند و امیدوارم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دست بازیکنان استقلال را می‌بوسم

چ ژانویه 29 , 2020
به گزارش مشرق، پرویز برومند درباره برتری 5 بر صفر استقلال مقابل الریان قطر و صعود آبی‌پوشان به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: شاید باور نکنید، اما قبل از بازی گفته بودم که استقلال به الریان چهار گل می‌زند که خوشبختانه پنج گل زد. پیش‌بینی من...