فرهاد مجیدی: از استراماچونی تشکر می کنم؛ الریان تیم خوب و قدرتمندی است

فرهاد مجیدی

سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از دیدار با الکویت گفت: این برد را به هواداران تقدیم می کنیم و از استراماچونی هم بخاطر زحماتش در نیم فصل اول تشکر می کنم

 به گزارش استقلال نیوز، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال ایران، پس از دیدار با الکویت در امارات، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

   

* از استراماچونی تشکر می کنم

قبل از هر چیزی باید از استراماچونی تشکر کنم که در نیم‌فصل اول، زحمات زیادی برای استقلال کشید. با توجه به مشکلاتی که برای آمدن به دبی داشتیم و تا هفته گذشته وضعیت‌مان را نمی‌دانستیم، اما بازیکنان ما خوب بازی کرده و فوق‌العاده بودند. این پیروزی را به هواداران استقلال تبریک می‌‌گوییم.

* الریان تیم خوب و قدرتمندی است

نتیجه خوبی مقابل الکویت کسب کردیم، اما از امروز تمرکزمان را برای بازی با الریان می‌گذاریم. الریان تیم خوب و قدرتمندی است و سعی می‌کنیم با برنامه‌ریزی همان‌طوری که مقابل الکویت بازی کردیم، سه‌شنبه نیز نتیجه خوبی کسب کنیم.

اخبار باشگاه استقلال


 مطالب مرتبط:

پلی آف لیگ قهرمانان آسیا 2020/ فرهاد مجیدی: دلیلی قانع کننده برای بازی خارح از ایران پیدا نکردم

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شاهین بیانی: تیم مجیدی منطقی بازی کرد؛ الریان و الکویت قابل مقایسه نیستند!

ی ژانویه 26 , 2020
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: تیم مجیدی منطقی بازی کرد و بازیکنان وظایف‌شان را به خوبی عمل کردند ضمن آنکه سیستمی که مجیدی استفاده کرد همان سیستم استراماچونی بود. به گزارش استقلال نیوز، شاهین بیانی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو با خب...