پلی آف لیگ قهرمانان آسیا 2020/ وریا غفوری: ناراحتیم که از حضور هواداران‌مان محروم هستیم

وریا غفوری

دفاع راست ملی پوش استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با الکویت گفت: حق هوادارانمان است که در ورزشگاه حضور داشته باشند و تیم خود را همراهی کنند.

        

 به گزارش استقلال نیوز، وریا غفوری کاپیتان تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل الکویت کویت در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، صحبتی کوتاه انجام داد که در ادامه می خوانید:

  

حق هواداران‌ ایرانی است که در ورزشگاه حضور داشته باشند

من هم در ابتدا باید بگویم واقعاً ناراحتیم از اینکه بازی اینجا برگزار می‌شود، چرا که از حضور هواداران‌مان محروم هستیم. حضور آنها برای ما مهم است و امیدوارم خیلی زود مشکلات برطرف شود و در ورزشگاه خودمان بازی کنیم. حق هواداران‌ ایرانی است که در ورزشگاه حضور داشته باشند. بازی فردا خیلی حساس است. مشکلات زیادی داشتیم، اما نمی‌تواند در روند تیم بزرگ استقلال تأثیرگذار باشد و امیدوارم بتوانیم با پیروزی راه‌مان را برای دیدار بعدی در قطر هموار کنیم.

اخبار استقلال

   


 مطالب مرتبط:

پلی آف لیگ قهرمانان آسیا 2020/ فرهاد مجیدی: دلیلی قانع کننده برای بازی خارح از ایران پیدا نکردم

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

این چه توافقی بود که باز هم استقلال ضرر کرد؟!

ج ژانویه 24 , 2020
به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان طی انتقاداتی که از سوی مسئولان باشگاه به برگزاری بازی در کشور ثالث انجام می‌شد به برگزاری دیدار اول پلی آفش با الکویت در کشور ثالث تن داده و راضی به کاری شد که بر خلاف آن پافشاری می‌کر...