مسئولان باشگاه در خواب/ آزار شیخ دیاباته در هنگام ورود به فرودگاه به قصد محرومیت از دربی!

شیخ دیاباته

به مهاجم بلند قامت استقلال در فرودگاه مهرآباد به قصد تحریک برای عکس العمل و در نتیجه محرومیت، توسط یک نظافتچی پشت پا زده شد.

به گزارش استقلال نیوز، در ویدئویی که از لحظه ورود شیخ دیاباته مهاجم باشگاه استقلال به فرودگاه مهرآباد تهران منتشر شد، متاسفانه یکی از افراد خدماتی این فرودگاه که در حال نظافت گیت ورودی سالن فرودگاه بود، به صورت عمدی اقدام به پشت پا زدن به این مهاجم باشخصیت استقلال کرد که خوشبختانه با خویشتن داری دیاباته کار به جاهای باریک نکشید!

باید بسی تاسف خورد برای این فرهنگ پلشت و توحشی که در این ویدئو مشاهده شد. مسلما این کار با برنامه ریزی قبلی و بسیار زیرکانه انجام شد تا با عصبانی کردن دیاباته و عکس العمل شدید احتمالی او، کار به کمیته انضباطی و اخلاق بکشد و مهاجم خطرناک آبی ها در آستانه دربی با محرومیت مواجه شود.

شیخ دیاباته

این دست اقدامات کثیف از سوی مافیای سرخ دیگر نخ نما شده است ولی باید تاسف خورد به حال مدیریت باشگاه استقلال که اینگونه بازیکن خارجی خود را بدون همراه و تک و تنها راهی فرودگاه می کند تا اینگونه مورد سو استفاده قرار بگیرد. البته باید به خویشتن داری دیاباته آفرین گفت چون هر کس جای او بود عکس العمل شدیدی انجام می داد.

کوچک ترین کاری که باشگاه استقلال می تواند در این خصوص انجام دهد این است که با توجه به اینکه تصویر آن شخص خدماتی کاملا مشخص است، در وهله اول از او برای تعرض به دیاباته و تحریک او شکایت کرده و در ادامه عوامل این سناریوی کثیف مشخص و مجازات شوند.

به زودی این ویدئو در اینجا قرار خواهد گرفت..

     


 مطالب مرتبط:

به این می گویند عزت ملی؟/ معطلی تا 4 صبح در مهرآباد؛ فرودگاه دوبی مجوز فرود نداد!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

توضیحات سعید رمضانی از سردرگمی بامدادی در فرودگاه مهرآباد/ از داخل هواپیما به هتل برگشتیم!

ج ژانویه 24 , 2020
سرپرست تیم فوتبال استقلال توضیحاتی را پیرامون اتفاقات شب گذشته در فرودگاه مهرآباد تهران ارائه کرد.           به گزارش استقلال نیوز، سعید رمضانی سرپرست تیم فوتبال استقلال در گفتوگو با فارس، در خصوص اتفاقاتی که ...