اسماعیل خلیل زاده: از منافع ملی کشور دفاع کردیم؛ با جلسه امروز از محرومیت سنگین جلوگیری شد!

اسماعیل خلیل زاده

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: با جضور ما در جلسه با با دبیرکل AFC از عظت ملی ایران دفاع کردیم و از میزبانی تیم ملی که در خطر بود دفاع کردیم  

   

به گزارش استقلال نیوز، اسماعیل خلیل زاده سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در خصوص خروجی جلسه مدیران تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* از منافع ملی کشور دفاع کردیم

امروز واقعا جلسه خوبی را برگزار کردیم و هرکدام از نمایندگان ایران که در اینجا حضور داشتند تلاش‌های زیادی را انجام دادند تا در نهایت بتوانیم از کنفدراسیون فوتبال آسیا تضمین بگیریم که در مرحله گروهی از رقیبانمان در کشور خودمان میزبانی کنیم.آقای علی نژاد در نشست امروز واقعاً سنگ تمام گذاشت و از منافع ملی کشور دفاع کرد. با خروجی جلسه امروز عملاً ثابت کردیم ایران کشور امنی است و آنها عقب‌نشینی به موقعی برای فوتبال ایران انجام دادند.

* در صورت کنار کشیدن جریمه خیلی سنگین بود

خوشبختانه اتفاق نظری که در کشور ما شکل گرفت،‌ در مالزی هم ادامه داشت. جالب است بدانید که AFC در همان ابتدا تصمیمش را گرفته بود که نمایندگان فوتبال ایران را محروم کند، حتی آنها جرایم بسیار سنگینی را درنظر گرفته بودند. ما در ابتدا فکر می‌کردیم جریمه باشگاه‌ها 30 هزار دلار خواهد بود، اما وقتی در این نشست شرکت کردیم، متوجه شدیم جریمه فراتر از حد انتظار ما بود.

* اسپانسرها به دنبال گرفتن میزبانی تیم ملی بودند

امروز متوجه شدیم که بعد از این 4 تیم، قرار بود تیم ملی فوتبال ایران را هم محروم کنند و ابراهیم شکوری و آقایان انصاری‌فرد و حمیداوی می‌توانند شهادت بدهند که مسؤولان AFC چنین تصمیماتی داشتند. متأسفانه عربستانی‌ها پشت این قضایا خوابیده بودند و امروز باز هم متوجه شدیم اسپانسرها به دنبال این موضوع بودند که ایرانی‌ها اصلاً در این مسابقات شرکت نکنند.

* AFC برای میزبانی در دور بعد تضمین رسمی داد 

این تضمین که در دور بعد میزبانی به تیم های ایرانی بازگردد به صورت ایمیل به ما ارائه شده و حتی سند آن هم به ایمیل ابراهیم شکوری ارسال شده است. جا دارد در اینجا از رسانه‌های ایران که وابسته به نظام هستند تشکر کنم، چون آنها واقعا سنگ تمام گذاشتند و در این قضیه از نمایندگان ایران حمایت کردند. خوشبختانه در روزهای اول موضع‌گیری‌های بسیار خوبی داشتیم و آنقدر حمایت خوبی صورت گرفت که همه به اتحادی که داشتیم، امیدوار شدیم. امروز که به جلسه آمدیم به ما اعلام شد که شما نامه انصراف از حضور در لیگ قهرمانان را امضا کردید و همان روز باید از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته می‌شدید، ولی همبستگی و اتحاد بین چهار باشگاه ایرانی باعث شد تا در جلسه امروز با ما راه بیایند و به ما تضمین بدهند.

* جلسه امروز از محرومیت سنگین جلوگیری کرد

وقتی این جو حمایتی داخل کشور را مسؤولان AFC دیدند، راضی شدند که چنین نشستی را برگزار کنند، در واقع اگر امروز این جلسه برگزار نمی‌شد، عملاً محرومیت بسیار سنگینی شامل تیم‌های ایرانی می‌شد.

اخبار باشگاه استقلال

     


 مطالب مرتبط:

توافق مجهول در دقیقه 90 به کام پرسپولیس/ کدام عزت ملی؟ استقلال باید در امارات به مصاف الکویت برود!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

واکنش خلیل زاده به مصاحبه تند فرهاد مجیدی

ج ژانویه 24 , 2020
به گزارش مشرق، اسماعیل خلیل زاده در واکنش به گلایه های روز گذشته فرهاد مجیدی از شرایط مدیریتی استقلال و همچنین انتقال بازی با الکویت از قطر به دبی گفت: مصاحبه مجیدی را ندیدم. باید ببینم علتش چیست و از سرپرست تیم هم سئوال کنم.   سرپرست باش...