استقلال در چه پست‌هایی نیاز به بازیکن دارد؟

به گزارش مشرق، زمانی که ابتدای فصل آندره‌آ استراماچونی ۳ بازیکن تیم فوتبال استقلال به نام‌های روح‌الله باقری، آرمین سهرابیان و رضا کریمی را از فهرست کنار گذاشت، برخی انتقاد کردند که استقلال خالی از بازیکن شده، اما در ادامه استراماچونی تیمش را از شرایط بحرانی به صدر جدول رساند و نتایج خوبی کسب کرد.

با شروع نیم‌فصل دوم، استقلالی‌ها تنها امیرارسلان مطهری را جذب کرده است. شاید برخی بگویند این تیم در چه پست‌هایی به بازیکن نیاز دارد که آبی‌پوشان بخواهند در نقل‌وانتقالات آنها را جذب کنند. استقلال در پست دفاع، بازیکنانی مثل روزبه چشمی، عارف غلامی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی را در اختیار دارد که در حال حاضر یزدانی مدت‌ها است مصدوم بوده و غلامی هم اخیرا مصدوم شده است.

بیشتر بخوانید:

زرینچه: استراماچونی نامجومطلق را نخواست

اگر چه عظیم گوک بازیکن جوان این تیم دوران سربازی‌اش را در ملوان سپری کرده و به استقلال بازگشته است، اما آبی‌پوشان هنوز در پست دفاع وسط بازیکن می‌خواهند. پست بعدی، دفاع راست است؛ جایی که فرهاد مجیدی برای این پست تنها وریا غفوری را در اختیار دارد.

یکی دیگر از پست‌هایی که استقلال نیاز به بازیکن داشت، هافبک طراح بود که قرار بود برنی ایبینی به تیم اضافه شود، اما این بازیکن دو رگه نیجریه‌ای – استرالیایی در تست‌های پزشکی رد شد. در سایر پست‌ها اما، استقلالی‌ها بازیکنان خوبی دارند و می‌توانند از آنها استفاده کنند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آذری شکایتش را از استقلال پس گرفت

س ژانویه 21 , 2020
به گزارش مشرق، سعید آذری درخصوص اینکه شکایت استقلال از وی و متقابلا شکایت او از استقلال به کجا رسید، خبر از صرف‌نظرش از این شکایت داد و افزود: «بنده به شخصه اول به حرمت هواداران فولاد که به آنها قول داده بودم در نیم‌فصل دوم یک تیم گردن‌کلفت را درست کنی...