رسمی/ هروویه میلیچ به ایران برگشت!

هروویه میلیچ

مدافع کروات تیم فوتبال استقلال بعد از اطمینان از وضعیت امنیتی ایران، بالاخره تصمیم به بازگشت گرفت.

به گزارش استقلال نیوز، در شرایطی که هروویه میلیچ مدافع کروات استقلال قرار بود 19 دی ماه به تهران برگردد و حتی مسئولان باشگاه برای این بازیکن بلیت هم تهیه کرده بودند اما او با ارسال نامه ای اعلام کرد به دلیل مسائل امنیتی از جمله سرنگونی هواپیمای بوئینگ 737 و همچنین با درخواست خانواده اش دیگر به ایران برنخواهد گشت!

بعد از این اتفاق تلاش ها برای متقاعد کردن میلیچ و دادن اطمینان به او از بابت امنیت در ایران از سوی باشگاه استقلال و نفراتی چون محمد نوری فر و علی کریمی آغاز شد.

با بازگشت شیخ دیاباته به ایران میلیچ که به تازگی پدر شده است، تا حدود زیادی در تصمیمش تجدید نظر کرد و با دادن اطمینان خاطر به همسرش اعلام کرد به زودی به ایران باز خواهد گشت.

میلیچ

به گزارش استقلال نیوز، دیشب محمد نوری فر مدیر رسانه ای باشگاه استقلال اعلام کرد که هروویه میلیچ تا ساعاتی دیگر وارد تهران خواهد شد. او امروز در تکمیل گفته هایش ساعت بازگشت میلیچ را حدود 14:00 امروز شنبه 28 دی ماه اعلام کرد.

این وینگر چپ پای کروات طبق اعلام کانال رسمی باشگاه استقلال در تلگرام از طریق فرودگاه امام وارد ایران شد که در ادامه عکسی از میلیچ در فرودگاه امام را می بینید:

میلیچ

اخبار رسمی باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اتفاق عجیبی که انتظار استقلال را می‌کشد

ش ژانویه 18 , 2020
به گزارش مشرق، آنطور که گفته می شود تیم فوتبال استقلال مثل ۳ تیم دیگر کشورمان در صورت قطعی شدن سلب میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا از حضور در این مسابقات انصراف خواهد داد که در این صورت اتفاق عجیبی انتظار آبی پوشان را می کشد.به جز عواقب احتمالی انصراف از ...