موضع باشگاه استقلال در قبال تصمیم سیاسی AFC/ تن به ذلت نمی دهیم! ACLneedIranFans#

استقلال ایران

باشگاه استقلال به تصمیم AFC مبنی بر برگزاری دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا در کشور ثالث واکنش نشان داد.

به گزارش استقلال نیوز، بعد از تصمیم سیاسی AFC مبنی بر اینکه باشگاه های ایرانی حق میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا را ندارند و می بایست در کشور ثالث از رقیبان خود میزبانی کنند، باشگاه استقلال موضع گیری شدیدی در این خصوص انجام داد.

اسماعیل خلیل زاده سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در این خصوص در گفت و گوی تلفنی با اخبار ورزشی شبکه 3 گفت:

پیش‌تر گفتیم به هیچ وجه در کشور بی‌طرف بازی نمی‌کنیم. این یک بازی سیاسی بوده و ایران کشوری امن است. اگر این موضوع را قبول کنیم، تن به ذلت داده‌ایم. کشور ما باعزت است و برای یک یا چند بازی، عزت ایران را خراب نمی‌کنیم.

فردا(شنبه) جلسه‌ای در وزارت ورزش و جوانان برگزار و در این باره تصمیم‌گیری می‌شود. اگر نتیجه این جلسه منجر به برگزاری دیدارهای ما در کشور بی‌طرف شود، حاضر به این کار نیستیم و عواقب آن را می‌پذیریم.


به گزارش استقلال نیوز، همچنین محمد نوری فر مدیر رسانه ای باشگاه استقلال با انتشار ویدئویی از حضور پر رنگ و حماسی هواداران استقلال در ورزشگاه آزادی، هواداران ایرانی و پیج ها و کانال های هواداری تیم های ایرانی حاضر در ACL را با هشتگ "لیگ قهرمانان به هواداران ایرانی نیاز دارد" دعوت به اتحاد کرد.

نوری فر در این باره نوشت:

طبق تجربه و خاطراتی که در همه این سالها از مذاکره با فدراسیون‌های جهانی و کنفدراسیون‌ها داریم، چندان امیدی به رایزنی‌ها نیست. از سوی دیگر فاکتور واقعی نماینده‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا تماشاگران هستند که اعتراض آنها در روزها و ساعت‌های باقیمانده در شبکه‌های اجتماعی شاید اثرگذار باشد.

در این راه نیاز به اتحاد بین هواداران استقلال و پرسپولیس و سپاهان و شهرخودرو است و استفاده از هشتگ‌ مشترک..

ACLneedIranFans#

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

برگ زرینی دیگر برای فدراسیون بی افتخارِ پنج ستاره/ AFC میزبانی را از باشگاه های ایرانی گرفت!

واکنش خلیل زاده به جوسازی رسانه ای اعراب/ ایران امن‌ترین کشور منطقه است

چند خبر کوتاه از استقلال/ قریب گزینه مدیرعاملی استقلال شد؛ الکویت خواهان برگزاری دیدار در زمین بی طرف!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

لکیچ: برای کمک به مجیدی و استقلال آمدم

ج ژانویه 17 , 2020
به گزارش مشرق، نبوشا میلیچیچ لکیچ که قبلا در کلاس‌های مربیگری به فرهاد مجیدی کمک کرده بود، حالا تنها دستیار خارجی او در استقلال محسوب می‌شود چرا که شرایط مناسب برای جذب یک بدنساز انگلیسی به نام استیو جونز فراهم نشد. بیشتر بخوانید: حضور می...