بهرام امیری: تمام شرایط میزبانی استاندارد از الکویت را فراهم کردیم؛ خرید بازیکن ژاپنی شایعه است!

بهرام امیری

معاون باشگاه استقلال گفت: در مورد شایعه تغییر محل و زمان بازی استقلال و الکویت چیزی به ما ابلاغ نشده و تمام شرایط برای برگزاری این دیدار مهیا است.

به گزارش استقلال نیوز؛ بهرام امیری معاون باشگاه استقلال در گفتوگو با میزان، در خصوص بحث تعویق بازی استقلال و الکویت و ادعای رسانه های عربی به برگزاری این بازی در کشور ثالث صحبت های کوتاهی کرد که در ادامه می خوانید:

  

* تمام شرایط میزبانی استاندارد را فراهم کردیم 

ملاک ما گزارش خبرنگار کویتی نیست. چیزی که به ما ابلاغ شده این است که این بازی همان یک بهمن در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. اطلاعیه‌ای هم از طرف فدراسیون و نهاد‌های دیگر برای تغییر تاریخ و محل بازی دریافت نکرده‌ایم. استقلال تمام شرایط را برای یک میزبانی خوب فراهم کرده هیچ مشکلی هم در این مورد نیست.

در نقل‌و انتقالات فارغ از حاشیه‌ تصمیم می گیریم

در مورد خرید بازیکن ژاپنی همه اینها شایعات و مسائلی است که از طرف برخی برای بالا بردن سطح توقعات هواداران ما مطرح می‌شود. من آنها را نمی‌شناسم و قضاوت‌شان نمی‌کنم، ولی مطمئن باشید ما در نقل‌و انتقالات فارغ از هرگونه مسائل حاشیه‌ای و جوسازی‌ها تصمیم گرفته و می‌گیریم. ما تحت تاثیر احساسات در زمینه خرید بازیکن قرار نمی‌گیریم و اقدامی نمی‌کنیم.

* در تلاش برای جذب بازیکن هستیم

کادر فنی استقلال با دقت و حساسیت بالا هر شب تا دیر وقت بازیکنان مختلفی را بررسی می‌کنند تا بتوانند بهترین گزینه را که می‌تواند کمک‌حال استقلال باشد به باشگاه معرفی کنند تا ما هم مراحل اداری خرید این بازیکن را انجام دهیم.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

بهرام امیری: ایبینی از سال 2014 از ناحیه مچ پا مصدوم بود؛ میلیچ فردا به ایران می آید!

پس از فراری دادن استراماچونی/ فرهاد مجیدی رسما سرمربی استقلال شد!

بهرام امیری: ارتباط من و خلیل‌زاده خیلی نزدیک است؛ تلاش می کنیم مشکلات استقلال را حل کنیم!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ادعای عجیب خبرنگار سعودی درباره حق میزبانی ایران

ج ژانویه 17 , 2020
به گزارش مشرق، ولید الفراج در شبکه تلویزیونی SBC اعلام کرد که کنفدراسیون فوتبال آسیا به زودی حکم به میزبانی تیم‌های ایرانی از حریفان خود در بازی‌های لیگ قهرمانان در زمین بی‌طرف می‌دهد. بیشتر بخوانید: الکویت خواهان بازی با استقلال در زمین بی‌طرف ...