ماجرای شایعه پیشنهاد پرسپولیس به تبریزی

به گزارش مشرق، بهرام امیری درباره رد شدن برنی ایبینی بازیکن خارجی مدنظر استقلال در تست‌های پزشکی اظهار داشت: طبق گزارش ایفمارک، این بازیکن دچار مشکل بود و به همین دلیل عقد قرارداد با او منتفی شد.

وی در مورد بحث پیوستن فرشاد احمدزاده به استقلال و مخالفت فرهاد مجیدی تصریح کرد: در جریان نیستم و اجازه دهید به این ماجرا وارد نشوم.

بیشتر بخوانید:

گزارش کامل نقل‌وانتقالات؛ بمب‌ها روی نیمکت ترکید

معاون باشگاه استقلال در خصوص اینکه گفته می‌شود مرتضی تبریزی در آستانه پیوستن به پرسپولیس بوده و به همین دلیل باشگاه رضایت‌نامه او را صادر نکرده است، گفت: تیم‌های شهر خودرو، تراکتور، ذوب‌آهن و فولاد خوزستان خواهان جذب تبریزی بوده و از طرف پرسپولیس هم ظاهرا با خود تبریزی صحبت کرده بودند. تبریزی در لحظه آخر گفت می‌خواهد در استقلال بماند و حقش را بگیرد.

امیری در پاسخ به این سؤال که آیا تبریزی اعلام کرده که می‌خواهد بماند، گفت: بله، او گفت اینجا (استقلال) برای او جای مناسبی است. ما هم گفتیم از این موضوع استقبال می‌کنیم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

از انتخاب رمضانی به عنوان سرپرست استقلال شوکه شدم

چ ژانویه 15 , 2020
به گزارش مشرق، بهتاش فریبا درباره شرایط استقلال عنوان کرد: همه چیز از مدیریت گرفته تا کادر فنی در استقلال تغییر کرده‌اند و معمولا جمع کردن این تیم با این شرایط کار آسانی نیست. امیدوارم افرادی که به استقلال آمده‌اند، از پس کار برآیند. نکته مثبت در استقل...