سلطانی‌فر: سرخابی‌ها هر دو برایم مهم هستند

به گزارش مشرق، مسعود سلطانی فر گفت: من فکر می کنم دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بنیان فوتبال ما هستند البته الان همه باشگاه ها وضعیتشان خوب است و همه باشگاه ها در لیگ مسابقات خوبی انجام می دهند. البته همیشه قطب سوم هم وجود داشت که می‌توان در کنار سرخابی‌ها به پاس، سپاهان و باشگاه های دیگر اشاره کرد که به فوتبال ما کمک می کردند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: همیشه هم ما می دانیم وقتی که حال فوتبال در باشگاه ها بویژه این دو باشگاه پرسپولیس و استقلال خوب هست حال فوتبال تیم ملی ما خوب هست و من هیچ گرایشی از جهت اینکه به یک تیم داشته باشم و به تیم دیگه نداشته باشم، اصلا ندارم.

بیشتر بخوانید:

مدال آوران توکیو استخدام وزارت ورزش می‌شوند

سلطانی فر گفت: بنده مسئولیتم، ایده و گرایشم این است که به هر دو تیم کمک و پشتیبانی کنم به خاطر اینکه احساس می کنم کمک به رشد این دو تیم کمک به فوتبال ملی، افتخارآفرینی در سطح فوتبال آسیا و فوتبال دنیاست.

وی با اشاره به هواداران زیادی که تیم‌های استقلال و پرسپولیس در کشور دارند، عنوان کرد: با توجه به اینکه این دو تیم بیشترین هوادار را در سطح کشور دارند برای من واقعا مهم است که مسائل و مشکلات این دو تیم را ما بتوانیم به گونه ای حل کنیم که این دو تیم همیشه در وضعیت خوبی قرار داشته باشند و بازی های خوبی انجام دهند. پیروزی های زیادی بویژه خارج از مرزها و در مسابقات بین المللی و مسابقات قهرمانی آسیا کسب کنند و باعث عزت و افتخار ما شوند.

سلطانی فر تصریح کرد: من گرایش خاصی به هیچ رنگی ندارم و مسئولیتم این است که از هر دو تیم برای رشد و ارتقای آنها حمایت کنم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تقابل ستاره‌های عراق با استقلال

چ ژانویه 15 , 2020
به گزارش مشرق، امجد عطوان و علاء عباس دو ستاره ملی‌پوش فوتبال عراق در آستانه تقابل با استقلال در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفتند.این دو بازیکن عراقی که هر دو زمانی مورد توجه تیم‌های ایرانی از جمله استقلال و پرسپولیس قرار داشتند با پیراهن الک...