آذری: فردا ۳ بازیکن تیم امید را برمی‌گردانیم

به گزارش مشرق، در حالی که مدیران باشگاه استقلال و فولاد خوزستان تاکید کرده اند به خاطر داشتن بازیکن در تیم امید نمی خواهند روز جمعه این هفته به مصاف هم بروند، مسئولان سازمان لیگ هم بارها در واکنش گفته اند که این مسابقه تحت هر شرایطی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید:

طعنه آذری به استقلال؛ کار پرسپولیس حرفه‌ای بود

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد در این خصوص گفت: آقای بهروان (مشاور سازمان لیگ) اخیرا اظهار کرده که بازی استقلال و فولاد تحت هر شرایطی برگزار می شود. ما در تیم امید سه بازیکن یعنی زامهران، آغاسی و نجاریان را داریم که مقدمات بازگشت آنها را از تایلند فراهم کرده ایم. در تلاش هستیم این بازیکنان را فردا به ایران برگردانیم تا به بازی روز جمعه با استقلال برسند.

مدیرعامل فولاد ادامه داد: ظاهرا عزیزان ما در سازمان لیگ عنوان کرده اند که بازیکنان تیم امید شامل قانون به تعویق انداختن مسابقات یک تیم در لیگ برتر نمی شوند. این مصوبه ایراد دارد. اصلا بحث تیم امید یا بزرگسال هم نیست. هر تیمی که سه بازیکن اصلی اش در تیم ملی ایران حضور داشته باشد، نباید در لیگ بازی کند. همانطور که گفتم در حال هماهنگی برای بازگرداندن این سه بازیکن هستیم.

آذری تصریح کرد: اگر سه بازیکن ما از تایلند به ایران برگردند، در موعد مقرر با استقلال بازی می کنیم. ما تلاش داشتیم به تیم ملی کمک کنیم. هم خودم قهرمان ملی بوده ام و هم جواد نکونام سرمربی تیم. حس ملی و همکاری به تیم های کشورمان داریم ولی وقتی می بینیم به این حس میهن پرستی بی توجهی می شود، دنبال حق و حقوقمان می رویم. گویا به حال آقایان در سازمان لیگ این چیزها فرقی نمی کند.

مدیرعامل فولاد در پایان گفت: با بازگرداندن بازیکنانمان از تیم امید، روز جمعه با استقلال بازی خواهیم کرد.

تیم فوتبال امید ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک باید روز چهارشنبه با تیم چین بازی کند. تیم ایران هنوز روی کاغذ شانس صعود دارد. 

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

همدانی پیشنهاد استقلال را نپذیرفت

د ژانویه 13 , 2020
به گزارش مشرق، ستار همدانی که از سوی باشگاه استقلال به‌عنوان معاون اقتصادی باشگاه منصوب شده بود، طی بیانیه‌ای اعلام کرد که نمی‌تواند در این مقطع در خدمت استقلال باشد. متن بیانیه همدانی به شرح زیر است: بیشتر بخوانید: انتقال بازیکن استقلال ...