خلیل‌زاده پاسخ کنایه آذری را داد

به گزارش مشرق، اسماعیل خلیل‌زاده در خصوص آخرین شرایط نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال اظهار داشت: ما برنامه‌ریزی‌مان را روی نقل و انتقالات انجام دادیم و امروز هم یک بازیکن خارجی به تهران سفر می‌کند تا ان‌شاءالله به تمرینات اضافه شود. 

وی افزود: از هفته گذشته تا امروز حدود 10 میلیارد تومان پرداختی داشتیم و مربیان و بازیکنان تقریباً پول‌های خود را دریافت کردند و تنها مطالبات یکی از مربیان پرداخت نشده که در این موضوع هم اشتباهی صورت گرفته است و به زودی پرداخت می شود. 

خلیل‌زاده با اشاره به اینکه آیا بازیکنی از جمع آبی‌پوشان جدا می‌شود یا خیر، گفت: مرتضی تبریزی ظاهراً خواستار دریافت رضایتنامه‌اش شده و فرهاد مجیدی هم در این زمینه رضایت خود را اعلام کرده، اما ما از این بازیکن خواستیم تا باشگاهش را معرفی کند. تبریزی اگر باشگاه مقصدش را معرفی کند، مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت و طبق موافقت کادرفنی این کار را انجام خواهیم داد. 

خلیل‌زاده در خصوص اینکه چه انتظاری از فرهاد مجیدی دارد، گفت: ما تا جایی که توان داشتیم، برای تیم مقدمات را فراهم کردیم. سرپرست تیم را طبق خواسته سرمربی انتخاب کردیم و تا جایی که لازم بوده امکانات فراهم شده است. حالا هم خواسته ما این است که استقلال بعد از چند سال به شرایط خوبی برسد. 

سرپرست باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: امیدوارم مجیدی نتایج خوبی بگیرد و ما بتوانیم از دو جام یک مقام قهرمانی به دست بیاوریم و بعد از سالها که هواداران استقلال خیلی ناراحتی کشیدند، به روزهای خوبمان برگردیم. 

بیشتر بخوانید:

طعنه آذری به استقلال؛ کار پرسپولیس حرفه‌ای بود

آذری جواب استقلالی‌ها را داد؛ اگر کنارتان بگذارند، در محله‌تان شما را می‌شناسند؟

خلیل‌زاده با اشاره به اینکه طی روزهای گذشته هجمه‌های زیادی به باشگاه استقلال وارد شده است، گفت: متأسفانه برخی هجمه‌ها ناجوانمردانه است. شنیدم یکی از مدیران مصاحبه کرده‌ و گفته‌  حاضر است برای مدیران باشگاه استقلال کلاس بگذارد. اتفاقاً معتقدم این نفرات هیاهوی زیادی دارند. مدیران استقلال همگی سرشناس هستند و نیازی به جار و جنجال ندارند. شنیده ام مدیری ادعا کرده اگر مدیران استقلال را برکنار کنند آنها را بچه محل هایشان فقط می شناسند، محض اطلاع این آقا باید بگویم علی فتح‌الله‌زاده دارای یک مجموعه بزرگ مطبوعاتی است، کامران منزوی در بزرگترین شرکت هلدینگ مهرام مدیر است، فتحی یکی از بهترین مدیران شهرداری است و موسوی هم نیاز به تعریف و تمجید من ندارد. او هم یکی از بزرگترین هلدینگ های مالی و اقتصادی کشور را اداره می کند. من حقیر هم نایب رئیس اتاق تعاون کشور و رئیس اتاق تعاون تهران هستم. آیا آقایان می‌خواهند برای ما کلاس بگذارند؟

وی خاطرنشان کرد: باید در عمل کار انجام داد نه با حرف زدن. این افتخاری است که خدا به ما داده و همه از آن مطلع هستند که چه سمت‌هایی داریم. ما خادم باشگاه استقلال و مردم هستیم. به همین میرشاد ماجدی انتقاد می‌کنند اما نمی‌دانند او استاد دانشگاه است. وی در فدراسیون فوتبال رئیس کمیته آموزش است و سمت مهمی دارد. من سعی کردم در استقلال کار ساختاری انجام بدهم و بروید از ذیحساب مالی باشگاه بپرسید که چه کارهایی انجام شده است. یک ساختار خوب و منسجم و محکم در سطح مدیران و کارمندان باشگاه ایجاد کردم که به زودی در این زمینه به هواداران استقلال گزارش خواهم کرد. 

سرپرست باشگاه استقلال ادامه داد: جایگاه‌های ما برای خودش مشخص است و من نمی‌خواستم اشاره‌ای به پست و مقام داشته باشم، اما این صحبت برای کسانی است که می‌خواستند برای ما کلاس بگذارند. آقایان در مورد سیستم بانکی صحبت کردند و مدعی شدند که ما نتوانستیم پول را منتقل کنیم، اما نمی‌دانند من عضو شورای تخصصی بانک مرکزی هستم. این حرف من بسیار مهم است، نه اینکه بخواهم در مورد پست صحبت کنم، بلکه می‌خواهم آنهایی که می‌خواهند برای مدیران استقلال کلاس بگذارند، جایگاه‌های ما را بشناسند.

خلیل‌زاده خاطرنشان کرد: اگر ما کارنابلد هستیم چطور در روز تعطیل کشورهای اروپایی پول به حساب یک مربی واریز کردیم؟ من نباید تمام مسائل مهم کشور که مربوط به یک نظام بزرگ است را لو بدهم و بانک‌هایی را که مشکلات این کشور را در زمینه‌های مختلف برطرف می‌کنند بسوزانم. آقایان فکر می‌کنند چون ما جار و جنجال نمی‌کنیم کار بلد نیستیم، اما این را بدانند اگر به این رفتارها ادامه بدهند، پاسخ محکم‌تری به آنها خواهم داد. 

وی در پایان با اشاره به اینکه چقدر از فرهاد مجیدی در کارش حمایت می‌کند، گفت: مجیدی از بزرگان استقلال است و من حامی او هستم. از هواداران استقلال هم می‌خواهم که حمایتش کنند. دست تک‌تک پیشکسوتان را به گرمی می‌فشارم و نقد همه آنها را روی چشم‌هایم می‌گذارم. این نفرات دلسوز استقلال هستند و اگر پیرامون مسائلی مخالفت می‌کنند، من به نظرشان احترام می‌گذارم. 

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هافبک استقلال ساز جدایی را کوک کرد

د ژانویه 13 , 2020
به گزارش مشرق، علی دشتی در آخرین روز نقل و انتقالات خواستار جدایی از آبی پوشان شد. این بازیکن برای دریافت رضایتنامه خود در باشگاه استقلال شده و در صورتی که مسئولان این باشگاه موافقت کنند راهی تیمی دیگر خواهد شد.مرتضی تبریزی دیگر بازیکن استقلال است که ب...