پشت پرده استعفای معاون استقلال

به گزارش مشرق، بهرام امیری معاون اجرایی باشگاه استقلال دیشب (پنجشنبه) از سمتش استعفا داد؛ استعفایی که باتوجه به مدت زمان کوتاه بازگشت امیری به استقلال، اتفاق عجیبی به نظر می‌رسید و قطعا معاون اجرایی استقلال دلایل مهمی برای استعفا از سمتش داشته است.

بیشتر بخوانید:

واکنش باشگاه استقلال به خبر استعفای مجیدی

براساس پیگیری‌ها، امیری به خاطر تعدد افرادی که در تصمیمات باشگاه دخیل هستند، ناراحت است زیرا از نظر او این اتفاق برای استقلال مشکل‌آفرین شده و مانعی برای پیش‌برد امور باشگاه است. همچنین بهرام امیری که طبق گفته اسماعیل خلیل‌زاده، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، مسئول کمیته نقل و انتقالات این باشگاه است با برخی از افراد این کمیته اختلاف نظر شدیدی دارد که باعث شده امیری نتواند به کارش در استقلال ادامه دهد. به نظر می‌رسد همین اختلاف نظر شدید هم باعث شده که اسامی متعددی به استقلال لینک شده‌اند.

با این اوصاف اگر قرار بر بازگشت امیری به باشگاه استقلال است، به ناچار افرادی باید از تیم مدیریتی این باشگاه جدا شوند. در هر صورت باید دید وضعیت استقلال در این روزهای نابه‌سامان به کجا می‌رسد و آیا آبی‌های پایتخت بالاخره می‌توانند به آرامش برسند یا نه.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گزارش تمرین جمعه صبح استقلال/ پایان شایعات با حضور فرهاد مجیدی!

ج ژانویه 10 , 2020
تمرین تیم فوتبال استقلال با حضور فرهاد مجیدی در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد. به گزارش استقلال نیوز، تمرین تیم فوتبال استقلال امروز(جمعه 20 دی 98) از ساعت 11:45 پس از شایعه استعفای فرهاد مجیدی از سرمربیگری استقلال با حضور این مربی د...