اولین خرید زمستانه استقلال و فرهاد مجیدی/ ارسلان مطهری به آرزویش رسید!

ارسلان مطهری

مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان طی توافقی با مسوولان استقلال به این تیم پیوست تا اولین خرید زمستانی آبی‌ها لقب گیرد.

به گزارش استقلال نیوز، به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، ارسلان مطهری با عقد قراردادی به مدت یک سال و نیم به استقلال پیوست.

این مهاجم ۲۶ ساله، سابقه بازی در تیم‌های نفت تهران، تراکتور و ذوب‌آهن و.. را در کارنامه خود دارد.

ارسلان مطهری فوتبال خود را از تیم زیر ۱۹ سال استیل آذین شروع کرد و پس از آن به داماش تهران پیوست. مطهری مدتی را هم در تیم زیر ۲۱ سال مقاومت تهران بازی کرد و بعد از آن نیز با بازی خوب خود از موجبات قهرمانی زیر ۲۱ ساله‌های نفت در فصل ۹۳–۱۳۹۲ مسابقات لیگ برتر آسیا ویژن تهران شد.

مطهری در سوم خرداد سال 1393 با قراردادی سه ساله به نفت تهران پیوست. او اولین بازی خود را شانزدهم مرداد همان سال در برابر راه‌آهن به عنوان بازیکن تعویضی انجام داد و اولین گل خود را هم در برابر گسترش فولاد به ثمر رساند، که این بازی با نتیجه ۱–۱ تساوی خاتمه یافت.

در تاریخ 27 اسفند 1393 مطهری با به ثمر رساندن گل پیروزی نفت در برابر الشباب، اولین پیروزی این باشگاه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را رقم زد. ارسلان مطهری بعد از نفت به پارس جنوبی جم پیوست و سپس از آنجا راهی تراکتور و بعد از آن ذوب آهن شد.

این مهاجم 26 ساله گرمساری در 25 دیداری که برای ذوب آهن در تمامی رقابت ها به میدان رفت توانست 11 گل به ثمر برساند و امروز طی قراردادی 1/5 ساله به تیم مورد علاقه اش استقلال پیوست.

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

چند خبر کوتاه از استقلال/ همدانی از سمت خود کناره گیری کرد؛ آقاخان از استقلال جدا شد!

چ ژانویه 8 , 2020
ستار همدانی سرپرست تیم فوتبال استقلال از سمت خود استعفا کرد. به گزارش استقلال نیوز، ستار همدانی که به تازگی جانشین جواد زرینچه سرپرستتیم فوتبال استقلال ایران شده بود با صدور بیانیه ای از سمت خود کناره گیری کرد. * ستار همدانی از سرپرستی ا...