بهتاش فریبا: هواداران استقلال صبور باشند؛ بازیکنان حق دارند اعتصاب کنند!

بهتاش فریبا

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: روز گذشته با من تماس گرفتند و دعوت کردند به تمرین بروم، خودم هم دوست داشتم در مراسم فرهاد مجیدی و شروع تمرینات شرکت کنم.

                

 به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلالدر گفتوگو با خبرنگار تسنیم، درباره حضورش در تمرین امروز تیم فوتبال استقلال،صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

   

* حضور در تمریتات استقلال؟

استقلال کمتر از 10 روز دیگر در لیگ بازی دارد و  تمرینات باید شروع می‌شد. با توجه به اینکه مدیریت و سرمربی تغییر کرده‌اند، جمع و جور کردن کار، آسان نبود.باید تمرینات شروع می‌شد تا اشکالات برطرف شود. روز گذشته با من تماس گرفتند و دعوت کردند به تمرین بروم. خودم هم دوست داشتم در مراسم فرهاد مجیدی و شروع تمرینات شرکت کنم. متأسفانه به دلیل جلسه‌ای که داشتم، به شروع تمرین نرسیدم.

* اعتصاب برخی بازیکنان به دلیل دریافت نشدن مطالبات‌شان؟

نمی‌دانم اسمش را باید اعتصاب گذاشت یا نه، اما بازیکنان حق داشتند و پول‌شان را می‌خواستند. مدیران استقلال گفتند مشکلات بانکی بوجود آمده و ظاهرا این مسئله حل شده است.

* انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی آبی‌پوشان؟

مجیدی جزو بدنه باشگاه است، همینطور مجید نامجومطلق، بهزاد غلامپور و ستار همدانی. استراماچونی بی‌معرفتی کرد و نباید می‌رفت. اگر حداقل تا نیم فصل می‌ماند، 5 امتیاز استقلال از دست نمی‌رفت. وقتی مشخص شد که استراماچونی نمی‌آید، استقلال نباید بلاتکلیف می‌ماند و باید دنبال گزینه مربیگری می‌رفت. در مقطع فعلی، گزینه خارجی نمی‌توانست به استقلال کمک کند، چون تا می‌خواست سلام و علیک کند و فوتبال ایران بشناسد، فصل تمام می‌شد و استقلال را نهم، دهم تحویل می‌داد. باید تیم را به یک گزینه ایرانی می‌دادند که هم به استقلال و هم فوتبال ایران اشراف داشته باشد. مجیدی پنج بازی سرمربی استقلال بود و به بدنه تیم آشنایی داشت.

* صحبت پایانی؟

اسماعیل خلیل‌زاده سرپرست باشگاه را برای اولین بار از نزدیک می‌دیدم و در یک ساعتی که آنجا بودم، عزم و اراده را در او و همچنین بهرام امیری و همچنین کادر فنی استقلال دیدم که می‌خواهند تیم را جمع و جور کنند. هواداران استقلال باید حواس‌شان را جمع کنند و صبور باشند. آنها باید مثل همیشه از تیم‌شان حمایت کنند. شاید استقلال در یکی دو بازی اول خود مساوی کرده و حتی شکست بخورد، اما قطعا شرایط تیم بهتر می‌شود.

   اخبار استقلال ایران

                


 مطالب مرتبط:

پس از فراری دادن استراماچونی/ فرهاد مجیدی رسما سرمربی استقلال شد!

آخرین تحولات باشگاه استقلال(2)/ فتح الله زاده هم از وزیر ورزش بازی خورد؛ استراماچونی دروغگویان را رسوا کرد!

آخرین تحولات باشگاه استقلال/ بازگشت استراماچونی بعد از تعطیلات؛ فتح الله زاده مدیرعامل استقلال نشد!

سیاست های کثیف وزارت ورزش به ثمر نشست/ استراماچونی از ایران رفت!!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

۳ مصاف دوستانه پرسپولیس لغو شد/ کالدرون برخی تماس‌های باشگاه را جواب نمی‌دهد!

س ژانویه 7 , 2020
سرویس ورزش مشرق – در حالی که باشگاه استقلال پس از یک ماه درگیر بودن با ماجرای برگرداندن اندره آ استراماچونی سرانجام در اوج بلاتکلیفی به فرهاد مجیدی گزینه مربیگری خرداد ماه سال جاری اش رجوع کرد حالا باشگاه پرسپولیس به مشکلاتی مشابه با بحث پرداخت های مال...