سعید بیگی: فرهاد مجیدی ویژگی‌های مثبت زیادی دارد؛ ترمیم نقاط ضعف در نقل و انتقالات بسیار مهم است

سعید بیگی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: جانشینی مجیدی به جای استراماچونی معقول ترین انتخاب بود زیرا این مربی جوان ویژگی های مثبت زیادی دارد.

 به گزارش استقلال نیوز، سعید بیگی در گفتگو با مهر در خصوص استعفای استراماچونی و حضور فرهاد مجیدی بر روی نیمکت آبی پوشان صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

*  مجیدی ویژگی‌های مثبت زیادی دارد

مجیدی ویژگی‌های مثبت زیادی دارد که در مقایسه با تنها نقطه ضعف او که کم تجربگی است، چربش دارد و نشان می‌دهد حضور او روی نیمکت آبی پوشان در مجموع انتخاب خوبی است.

*  مجیدی معقول ترین گزینه بود

این را قبول ندارم که مجیدی تنها گزینه موجود بود. شاید گزینه‌های موجود در این مقطع زیاد نبودند، اما در بین همین گزینه‌ها مجیدی گزینه معقول ترین است که حمایت هواداران را هم همراه خواهد داشت.

*  هواداران استقلال از مجیدی حمایت می کنند

هواداران استقلال از مجیدی حمایت می‌کنند و بستر را برای موفقیت وی فراهم می‌کنند. موردی که شاید او را در بدو کار آزار دهد، مقایسه ناخودآگاهی است که بین تیم او و تیم استراماچونی صورت می‌گیرد. اگر مجیدی بتواند در دو سه بازی اول چهره تهاجمی داشته باشد و پیروزی‌های خوبی به دست آورد، این فضا را خواهد شکست اما در غیر این صورت کار ساده‌ای تا پایان فصل پیش رو ندارد.

*  مجیدی از خانواده استقلال است

مجیدی از خانواده استقلال است و بر همه حواشی و زوایای پنهان این باشگاه اشراف دارد و با شناخت و آگاهی کامل این مسئولیت را پذیرفته است. این موضوع به پیشبرد اهداف او در این تیم کمک می‌کند.

*  بهترین کمک فرهاد حضور بازیکنان با تجربه است

باتجربه تر ها نقش مهمی دارند و می‌توانند به فرهاد و در نهایت به تیم خودشان کمک کنند. بازیکنانی مثل وریا، علی کریمی، حسین حسینی و دیگران. آنها هستند که باید بازوی اجرایی سرمربی درون تیم باشند.

*  ترمیم نقاط ضعف در نقل و انتقالات بسیار مهم است

ترمیم نقاط  ضعف در نقل و انتقالات زمستانی بسیار مهم است. بدیهی است که استقلال در چند پست نیاز به بازیکنان باتجربه‌ای دارد که خلاء های موجود را برطرف کنند و امیدوارم این انتخابات هوشمندانه و در کمترین زمان ممکن صورت گیرد.

اخبار رسمی باشگاه استقلال


مطالب مرتبط:

میثم منیعی: مجیدی قدرت خلق نوآوری را دارد؛ باید از فرهاد مجیدی حمایت کنیم

حسن روشن: باید از مجیدی حمایت کرد؛ در ماجرای استراماچونی هواداران استقلال چه گناهی داشتند؟

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بهتاش فریبا: با بی‌درایتی مدیریت، مجیدی بهترین گزینه بود؛ هواداران با یک مساوی یا باخت استقلال را به چالش نکشند!

ی ژانویه 5 , 2020
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: فرهاد مجیدی بهترین گزینه برای هدایت استقلال در مقطع فعلی بود که باید حمایت شود ولی او در نیم فصل دوم کار سختی دارد.                   به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فری...