چند خبر کوتاه از استقلال/ دیدار وریا با وزیر ورزش؛ رد پیشنهاد مربیگری در استقلال توسط پیروز قربانی

اخبار کوتاه باشگاه استقلال

کاپیتان تیم فوتبال استقلال روز گذشته با وزیر ورزش دیدار کرد و مشکلات را با شخص اول ورزش ایران در میان گذاشت.

به گزارش استقلال نیوز، با اینکه سایت رسمی باشگاه استقلال ایران روز گذشته اسامی کادر فنی فرهاد مجیدی را منتشر کرد، اما هنوز وضعیت این مربیان مشخص نشده است.

* آخرین وضعیت دستیاران فرهاد مجیدی

مجید نامجو مطلق گزینه دستیاری مجیدی در استقلال است که صبح امروز حضور در کادرفنی استقلال را تایید نکرد؛ با این حال این پیشکسوت استقلال در گفت و گوی تلفنی با مجیدی برای حضور در این تیم اعلام آمادگی کرده و البته این موضوع هنوز منتج به قرارداد نهایی با باشگاه نشده است؛ موضوعی که باعث شده تا نامجو مطلق هنوز از حضور قطعی خود صحبت نکند.

باشگاه استقلال در مذاکره با استیو جونز، مربی بدنساز سابق آبی پوشان پیشرفت خوبی داشته و فرهاد مجیدی امیدواری زیادی به حضور او در تهران دارد.

همچنین دستیار اسپانیایی مورد نظر مجیدی نیز در حال مذاکره با باشگاه است و به نظر می رسد نقش آفرینی خود مجیدی در این مسیر کمک کند تا هر چه سریعتر این چهره نیز به تهران سفر کند.

* پرداخت طلب دیاباته و میلیچ

فاطمه صمدی خبرنگار نزدیک به باشگا استقلال مدعی شد طی روزهای گذشته طلب استراماچونی، میلیچ و دیاباته توسط اسماعیل خلیل زاده پرداخت شده و قرار است سرپرست باشگاه استقلال یکشنبه و دوشنبه هم مطالبات بازیکنان تیم را پرداخت کند.

* دیدار وریا غفوری با سلطانی فر

وریا غفوری کاپیتان تیم فوتبال استقلال روز گذشته با مسعود سلطانی فر دیدار و گفت‌و‌گو کرد. وی در این دیدار در خصوص مسائل مختلف و همچنین شرایط تیم فوتبال استقلال با سلطانی‌فر به صحبت پرداخت.

غفوری در مورد مشکلات مالی بازیکنان صحبت کرد و قول هایی برای مساعدت از وزیر گرفت و احتمالا فردا بخشی از قرارداد بازیکنان استقلال پرداخت می شود تا با روحیه ای بالا در تمرینات حاضر شوند.

* رد پیشنهاد مربیگری در استقلال توسط پیروز قربانی

پیروز قربانی که در ابتدای ورود آندره آ استراماچونی به ایران به عنوان یکی از دستیاران او معرفی شده بود و پس از اختلاف از جمع کادر فنی جدا شد، این بار پیشنهاد دستیاری فرهاد مجیدی را رد کرد. او در این خصوص گفت:

پنجشنبه شب فرهاد با من تماس گرفت و پیشنهاد داد تا به کادرفنی او در استقلال اضافه شوم، اما من درخواستش را رد کردم چراکه در این شرایط هیچ کاری از دست من برای استقلال برنمی‌آید. البته به مجیدی اعلام کردم که اگر هر کمکی در توانم باشد برای استقلال انجام می‌دهم.

همه باید دست به دست هم بدهیم تا تیم به روز‌های خوبش برگردد. استقلال تیم باکیفیتی دارد و به نظرم انتخاب مجیدی باید زودتر انجام می‌شد. استقلال در حال حاضر فقط و فقط نیاز به حمایت دارد.

از اول هم مشخص بود که استراماچونی نمی‌خواهد به ایران برگردد. این همه معطل کرد، اما آخرش همان حرف اول را زد و نیامد. با این حال فکر می‌کنم استقلال با فرهاد مجیدی بتواند روز‌های خوبی داشته باشد. برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

* رد مذاکره با چند بازیکن توسط امیری!

امیری که به تازگی به باشگاه استقلال اضافه شده عنوان کرد به عنوان مسئول نقل و انتقالات باشگاه تا این لحظه نه درخواستی برای مذاکره با استوکس داشته ام و نه مذاکره ای انجام شده!
با مطهری و پاتوسی هم حرف نزدیم اما هواداران ‎استقلال نگران نباشند!

 اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

چند خبر کوتاه از استقلال/ حضور وریا در تمرین تیم فوتبال بانوان کردستان؛ تبریک تولد بهزاد غلامپور!

چند خبر کوتاه از استقلال/ تمرینات استقلال یک هفته تعطیل شد؛ تبریک تولد پادوانی و آقا مدد!

چند خبر کوتاه از استقلال/ لغو دیدار با سپاهان به دلیل آلودگی هوا؛ انتصاب جدید در باشگاه استقلال

چند خبر کوتاه از استقلال/ مدیریت فاجعه به موج سواری سپاهانی ها دامن زد؛ اسماعیلی و میلیچ در اختیار باشگاه!

چند خبر کوتاه از استقلال/ تجمع هواداران در روز بازگشت فتح الله زاده؛ پلیس بازی اعضای هیات مدیره برای هواداران عصبانی!

چند خبر کوتاه از استقلال/ رونمایی از سردیس ناصر خان حجازی؛ کارشکنی عجیب در بلیت فروشی بازی استقلال!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بی اطلاعی نامجومطلق از خبر دستیاری مجیدی

ج ژانویه 3 , 2020
به گزارش مشرق، مجید نامجو مطلق در خصوص انتخابش به عنوان دستیار فرهاد مجیدی اظهار داشت: در این زمینه باشگاه هیچ صحبتی با من انجام نداده و وقتی خبر مربیگری‌ام در استقلال را شنیدم از این موضوع تعجب کردم.وی در پاسخ به این سوال که آیا تمایل دارد با مجیدی کا...