تبریک و تسلیت تیم برنامه هواداران استقلال در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای نسبت به شهادت سردار قاسم سلیمانی واکنش نشان داد.

خبرخوان استقلال تهران

علی جهانی

——–

به گزارش “ورزش سه”، مدیرعامل این تیم اسماعیل خلیل زاده با انتشار بیانیه ای نسبت به شهادت قاسم سلیمانی واکنش نشان داد. در پیام تسلیت آبی پوشان پایتخت آمده است:

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا ﴿٢٣ احزاب﴾

از مؤمنان مردانی هستند که به آنچه با خدا بر آن پیمان بستند [و آن ثبات قدم و دفاع از حق تا نثار جان بود] صادقانه وفا کردند، برخی از آنان پیمانشان را به انجام رساندند [و به شرف شهادت نایل شدند] و برخی از آنان [شهادت را] انتظار می برند و هیچ تغییر و تبدیلی [در پیمانشان] نداده اند.

 * شهادت هنر مردان خداست

خبر تلخ و ناراحت کننده ترور سرادر سرافراز ایران و اسلام حاج قاسم سلیمانی توسط دولت آمریکا باعث ناراحتی و تکدر خاطر مردم شریف و شهید پرور ایران شد.

ضایعه شهادت قاسم سلیمانی را به محضر امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری، مردم ایران و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت گفته و از خداوند متعال برای این شهید بلند مرتبه راه حق که عمر خود را در راه سرافرازی ایران و اسلام هزینه کرد علو درجات و هم‌نشینی با مولا و مقصود خود مسئلت دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پیام احساس آندره آ استراماچونی برای مجیدی/ ایده‌ها و نگرش مشترکی نسبت به فوتبال داریم

ج ژانویه 3 , 2020
سرمربی سابق استقلال در پیامی برای فرهاد مجیدی، او را بهترین گزینه برای جانشینی خود معرفی و برایش آرزوی موفقیت کرد. به گزارش استقلال نیوز، آندره آ استراماچونی سرمربی سابق استقلال  امروز جمعه پیامی صوتی برای محمد نوری فر مدیر رسانه ای باشگا...