پس از فراری دادن استراماچونی/ فرهاد مجیدی رسما سرمربی استقلال شد!

فرهاد مجیدی

پس از منتفی شدن حضور استراماچونی بر روی نیمکت استقلال فرهاد مجیدی، پیشکسوت استقلال جانشین مربی ایتالیایی این تیم شد.

به گزارش استقلال نیوز، هیات مدیره باشگاه استقلال پس از بررسی وضعیت امروز و دورنمای حرفه‌ای باشگاه و ساعت‌ها مذاکره مجدد با گزینه اصلی خود به اتفاق آرا فرهاد مجیدی را به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال انتخاب کرد.

قرارداد سرمربی جدید به مدت یک و نیم فصل است. مجید نامجومطلق، مربی اسپانیایی، مربی بدنساز انگلیسی، بهزاد غلامپور و صالح مصطفوی کادر مربیگری تیم استقلال را تشکیل خواهند داد.

فرهاد مجیدی، یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌های حرفه‌ای باشگاه استقلال است. مسئولیت مراقبت از این سرمایه را باشگاه استقلال بر دوش دارد و با آگاهی هواداران و تحلیل درست از شرایط امروز استقلال مقدور می‌شود.

باشگاه استقلال در تاریخ خود مسئولیت‌های سنگینی را به فرزندان این باشگاه سپرده و موفقیت‌های بزرگ را از این مسیر به دست آورده است.

مجیدی و خلیلی زاده

به گزارش استقلال نیوز، باشگاه استقلال دقایقی قبل با اعلام سرمربیگری فرهاد مجیدی به تمامی شایعات حضور مربیان سرشناس خارجی بر روی نیمکت استقلال پایان داد!

پس از اینکه مذاکرات باشگاه استقلال با استراماچونی برای بازگشت او بی‌نتیجه ماند، مدیران باشگاه سراغ دی‌ بیاسی دیگر مربی ایتالیایی رفتند و حتی با او نیز به توافق رسیدند.

مسئولان استقلال در نهایت به این نتیجه رسیدند که در حال حاضر گزینه خارجی نمی‌تواند به این تیم کمک کند و به همین دلیل دوباره سراغ گزینه داخلی رفتند که گزینه نخست فرهاد مجیدی بود.

اگر چه مجیدی از هدایت استقلال انصراف داده بود، اما مسئولان باشگاه بار دیگر با او مذاکره کرده و طبق توافقات قبلی از او خواستند که سرمربی استقلال شود.

در جلسه امروز مسئولان استقلال و مجیدی، در نهایت توافقات حاصل شد و قرار است مجیدی تا پایان فصل هدایت استقلال را برعهده داشته باشد.

دستیاران او نیز مشخص شده و به زودی معرفی می‌شوند.

 اخبار رسمی باشگاه استقلال


 مطالب مرتبط:

مجیدی کنار کشید/ گل زیبای فرهاد در وقت های اضافه به وزارت ورزش؛ خروج از بازی ای کثیف به عشق هوادار

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آخرین تحولات باشگاه استقلال(2)/ وزارت به خواسته اش رسید؛ استراماچونی را بیرون کردند، فرهاد را آوردند!

پ ژانویه 2 , 2020
بعد از اقدامات وزارت ورزش و هیات مدیره باشگاه استقلال برای فراری دادن استراماچونی، فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی آبی پوشان انتخاب شد. به گزارش استقلال نیوز، در حالیکه نگرانی های چند روزه هواداران از وضعیت استراماچونی در حال پایان یافتن بود و همگان من...