در تاریخ اعلام شده با استقلال بازی نمی‌کنیم

به گزارش مشرق، جواد نکونام پس از پیروزی تیمش در یک دیدار تدارکاتی برابر امیدهای این باشگاه، اظهار کرد: تمرینات فولاد از روز یکشنبه برای حضور در نیم‌فصل دوم لیگ برتر آغاز شده است. امروز نیز اولین مسابقه دوستانه تیم انجام شد که دیدار خوبی بود تا بتوانیم زودتر به شرایط بازی برگردیم.

وی بیان کرد: در صدد جذب بازیکن برای نیم‌فصل دوم هستیم اما هیچ تیمی، بازیکن با کیفیت خود را به ما نمی‌دهد. یارگیری سخت است و تاکنون نیز هیچ بازیکنی جذب نکرده‌ایم و شرایط برای‌مان سخت است. باید به هوادارن هم بگویم که تلاش می‌کنیم، بازیکنان باکیفیتی را بگیریم که بتوانند به فولاد کمک کنند و بتوانیم در نیم‌فصل دوم، کار را پرقدرت‌تر آغاز کنیم. اما همان طور که گفتم، این مشکل را داریم که تیم‌ها بازیکنان خوب‌شان را به ما نمی‌دهند و حتی ما راضی شدیم، رضایت‌نامه بازیکن را بخریم اما مبالغ سنگینی را می‌خواهند و این شرایط را برای ما سخت کرده است. امیدوارم شرایط به صورتی فراهم شود که حداقل بتوانیم چهار بازیکن جذب کنیم زیرا نیاز مبرم به بازیکن داریم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان درباره اعتراض باشگاه به زمان برگزاری بازی با استقلال که ۲۷ دی ماه اعلام شده است، گفت: زمانی که با ذوب آهن بازی داشتیم، قبول کردیم این دیدار دو روز به تعویق بیفتد تا یکی از بازیکنان ملی‌پوش ذوب آهن به این تیم اضافه شود و بتواند بازی کند. در حال حاضر ما دو ملی‌پوش داریم که همراه تیم نیستند و به آقای آذری، مدیرعامل باشگاه نیز اعلام کرده ام که قطعا تحت هیچ شرایطی در این تاریخ برابر استقلال بازی نمی‌کنیم. حتی اگر بازی را ۳ بر صفر به سود استقلال اعلام کنند هم مشکلی نداریم. ما هم باید در همان تاریخی که همه تیم‌ها بازی می‌کنند، بازی کنیم.

بیشتر بخوانید:

واکنش آذری به شایعه حضور نکونام در استقلال

وی ادامه داد: وقتی با ذوب آهن بازی کردیم، دوستان وقت فدراسیون به ما قول دادند که سه بازی ما را جا به جا کنند اما نه ساعت و نه دقیقه، هیچکدام از بازی‌های ما تغییر نکرد. در واقع هیچ تعاملی وجود نداشته است و ما هم قطعا در این تاریخ با استقلال تهران بازی نمی‌کنیم. استقلال، نماینده ایران در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا است و دوست داریم که آن‌ها هم موفق باشند. خود باشگاه استقلال نیز به تاریخ اعلام شده، اعتراض دارند.

نکونام خاطر نشان کرد: من باید از باشگاه فولاد دفاع کنم و قطعا هواداران از منِ مربی و مجموعه باشگاه توقع دارند که از حق تیم دفاع کنیم که ما هم این کار را انجام می‌دهیم و قطعا هر زمانی که تمام تیم‌ها بازی کنند، فولاد هم بازی می‌کند، در غیر این صورت زودتر بازی نخواهیم کرد. زیرا دو بازیکن ملی‌پوش داریم که در اختیار ما نیستند. ضمن این که با توجه به تعطیلات کریسمس به بازیکنان و مربیان خارجی‌مان استراحت دادیم و نمیوتوانیم به آن‌ها بگوییم، وسط تعطیلات به تمرینات برگردید. تمام این‌ها شرایط را سخت می‌کنند. از زمانی که کی‌روش رفته است، برنامه سازمان لیگ نیز همه جوره به هم ریخته است.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا اردویی خواهید داشت؟ گفت: فعلا که نتوانستیم بازیکن بگیریم، اما اگر بازیکن بگیریم قطعا اردو هم داریم. در غیر این صورت ترجیح می‌دهم اردوی‌مان در داخل کشور باشد. البته باشگاه شرایط را برای رفتن به اردو فراهم کرده است و از آقای محمدی مدیر کارخانه فولاد و آقای آذری مدیرعامل باشگاه و همچنین اعضای هیات مدیره تشکر می‌کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به جز انس بنی‌یاسین و سیف‌اللهی، نفرات دیگری هم از تیم جدا خواهند شد؟ عنوان کرد: اگر بتوانیم بازیکن بگیریم، قطعا بازیکنانی از جمع ما جدا می‌شوند. همین الان هم با کمبود بازیکن مواجه هستیم و در دیدار تدارکاتی امروز، از پنج بازیکن جوانان و امیدهای باشگاه استفاده کردیم. در بازی پایانی نیم‌فصل اول نیز از هشت بازیکن آکادمی باشگاه استفاده کردیم و در بازی با پارس چنوبی جم، فقط دو بازیکنان‌مان خارج از استان بودند و سایر نفرات، بومی خوزستان بودند. بازیکن نیاز به تجربه دارد و باید کم‌کم این نفرات را به بازی اضافه کرد.

نکونام در پاسخ به این سوال که هواداران، انتظار همان فولادی را دارند که مقابل صنعت نفت بازی کرد، اظهار کرد: از هواداران تشکر می‌کنم. آن‌ها در تمام مسابقات از فولاد حمایت داشته اند. شرایط بدون هواداران برای ما سخت است. اما باید به این نکته اشاره کنم که ما باید نسبت به هدفی که داریم، برنامه‌ریزی کنیم و کارمان را انجام دهیم. اگر بخواهیم بی‌گدار به آب بزنیم، شرایط برای ما سخت می‌شود. برای هر بازی یک استراتژی داریم. از هواداران هم می‌خواهم حتی اگر تیم و بازیکنان بد هم بازی می‌کنند، از آن‌ها حمایت کنند. این جوانان در نهایت به تیم ملی امید می‌روند. مثل مجتبی نجاریان و عارف آغسی که افتخار ما هستند.فولاد امسال کلین‌شیت های متفاوتی داشته و خط دفاعی‌اش نیز خوب بوده است و حاصل تمام این موفقیت‌ها، این جوانان هستند. من موافق پیشرفت بازیکنان هستم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سرمربی ایرانی استقلال فردا معرفی می شود

پ ژانویه 2 , 2020
به گزارش مشرق، مسئولان باشگاه استقلال بعد از اینکه شب گذشته ایمیلی از طرف استراماچونی برای ادامه همکاری دریافت نکردند مقدمات انتخاب سرمربی جدید این تیم را فراهم کرده و امروز نیز مذاکراتی را با گزینه های مد نظر خود انجام دادند. بیشتر بخوانید: باشگاه...