اسماعیل خلیل زاده: یا استراماچونی در جریان نیست یا دروغ می گوید؛ در هر صورت ما مقصر نیستیم!

اسماعیل خلیل زاده

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: اظهارات استراماچونی در خصوص عدم مذاکره در دوحه چیزی شبیه به انکار آفتاب در روز است.

   

به گزارش استقلال نیوز، اسماعیل خلیل زاده سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در واکنش به این موضوع که آندره آ استراماچونی بامداد امروز در گفتوگو با یکی از رسانه ها تمامی مذاکرات در دوحه قطر را تکذیب کرده است، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

  

* تکذیب مذاکرات دوحه توسط استراماچونی؟

مدیربرنامه های استراماچونی جمعه به رحمان رضایی پیامی فرستاد مبنی بر اینکه خواستار مذاکره مجدد با باشگاه و آن هم مستقیم با سرپرست مدیرعاملی باشگاه است. در این پیام هایی که رد و بدل شد هم گفت که خودش به دوحه نمی آید و مارتزیلی، وکیل استراماچونی در دوحه منتظر ماست. ما هم با توجه به اینکه هواداران دوست داشتند استراماچونی برگردد پذیرفتیم و به دوحه رفتیم. مذاکره مفصلی هم با مارتزیلی داشتیم و طبق مذاکره صورت گرفته به یک توافق ۹ بندی رسیدیم و برای استراماچونی ایمیل کردیم.

* تاخیر استراماچونی در پاسخ به ایمیل؟

وقتی تا عصر دوشنبه پاسخی دریافت نکردیم، از پاستورلا سوال پرسیدیم و او از ما ۲۴ ساعت فرصت خواست، مجددا روز سه شنبه فرصت خواست و باز صبح روز چهارشنبه خواست صبر کنیم. همه این پیام ها موجود است و منتشر می کنیم.

* استراماچونی که منکر مذاکره نمایندگانش با استقلال در قطر شده است؟

اظهارات استراماچونی چیزی شبیه به انکار آفتاب وسط روز است. یا مدیر برنامه استراماچونی او را در جریان این مذاکرات قرار نداده یا استراماچونی دروغ می گوید که در هر صورت ما مقصر این موضوعات نیستیم.

اخبار باشگاه استقلال

                              


 مطالب مرتبط:

آخرین تحولات باشگاه استقلال(2)/ علی خطیر مامور مذاکره با استرا؛ حکومت نظامی مقابل باشگاه استقلال!

آخرین تحولات باشگاه استقلال/ بازگشت استراماچونی بعد از تعطیلات؛ فتح الله زاده مدیرعامل استقلال نشد!

اسماعیل خلیل زاده: خطیر به عنوان نماینده من از طرف باشگاه است؛ مجیدی با ما توافق کرده بود اما انصراف داد!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آخرین تحولات باشگاه استقلال(2)/ بازی کثیف وزارت وارد فاز جدیدی شد؛ مصاحبه استرا با ایرنا جعلی است؟

پ ژانویه 2 , 2020
در حالیکه خبرگزاری ایرنا بامداد پنجشنبه مدعی شد مصاحبه ای اختصاصی با استراماچونی انجام داده است، اما صحت این خبر دارای شبهات فراوانی است! به گزارش استقلال نیوز، در حالیکه نگرانی های چند روزه هواداران از وضعیت استراماچونی در حال پایان یافتن بود و هم...