مهدی قائدی طلسم آرش برهانی را می شکند یا شیخ دیاباته؟

سرویس ورزش مشرق - با درخشش مهدی قائدی و شیخ دیاباته در نیم فصل اول لیگ برتر نوزدهم این امیدواری بین استقلالی ها ایجاد شده که برای چهارمین بار در تاریخ ۱۹ ساله لیگ حرفه ای خلیج فارس باز هم یک بازیکن استقلالی عنوان آقای گلی و کفش طلا را از آن خود کند.

این اتفاق آخرین بار در لیگ برتر هشتم برای استقلال رخ داد؛ سالی که آرش برهانی با ۲۱ گل زده در لیگ ۱۸ تیمی موفق شد آقای گل لیگ برتر شود. فصلی که البته استقلال با هدایت امیر قلعه نویی برای دومین بار مقام قهرمانی لیگ برتر را هم بدست آورد و پس از آن آقای گلی برای استقلالی ها طلسم شده و دیگر هیچ آبی پوشی این عنوان را بدست نیاورد. پیش از آن استقلال در دو فصل چهارم و پنجم توسط غلامرضا عنایتی به ترتیب با ۲۰ و ۲۱ گل این عنوان را برای باشگاه استقلال ثبت کرده بود.

در سایر فصول هرگز هیچ بازیکن استقلالی نتوانسته بود این مقام را بدست بیاورد ولی در فصل جاری و با ۱۶ گلی که قائدی و دیاباته زدند و ۳۳ گلی که خط حمله استقلال به ثمر رسانده بار دیگر این امیدواری برای آبی ها بوجود آمده بازیکنی که هم در تیم امید خوب گل می زند و هم گفته می شود از انگلیس پیشنهاد دارد و هم ازدواجش تأثیر مثبتی در زندگی اش داشته بتواند این عنوان را کسب کند.

ناگفته نماند در ۵ فصل اخیر آقای گل سه بار از تیم پرسپولیس (طارمی-۲بار- و علیپور) بوده و استقلالی ها دوست دارند این فصل و در رقابت بین ترابی و قائدی و شیخ دیاباته نفر اول جدول گلزنان از استقلال باشد.

لازم به ذکر است در حال حاضر عیسی آل کثیر با ۹ گل از صنعت نفت آبادان در صدر این جدول است و در رده دوم شهریار مغانلو همراه با دو استقلالی مذکور ۸ گله قرار دارند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

خلیل زاده: اظهارات استرا انکار آفتاب در روز است

پ ژانویه 2 , 2020
به گزارش مشرق، اسماعیل خلیل زاده در واکنش به این موضوع که آندره آ استراماچونی بامداد امروز در گفت و گو با یکی از رسانه ها تمامی مذاکرات در دوحه قطر را تکذیب کرده است اظهار داشت: مدیربرنامه های استراماچونی جمعه به رحمان رضایی پیامی فرستاد مبنی بر اینکه ...