واکنش عزت‌اللهی به احتمال حضورش در لیگ ایران

به گزارش مشرق، هافبک دفاعی و 23 ساله‌ای که حدود 30 بازی ملی در کارنامه دارد، فصل قبل و در 5 دیداری که برای ردینگ انجام داد، یکی از بازیکنان مؤثر این تیم در چمپیونشیپ بود اما آسیب‌دیدگی بد زمانی سراغ او آمد تا سعید از ادامه روند رو به رشد باز بماند.

 

سعید عزت‌اللهی تا آخرین بازی فصل که تنها روی نیمکت نشست، از فوتبال دور بود و بعد از این اتفاق راهی بلژیک شد تا پیراهن باشگاه یوپن را بپوشد. همان باشگاهی که پیش از عزت‌اللهی، مرتضی پورعلی‌گنجی را در اختیار داشت و بعدها امید ابراهیمی را از الاهلی قطر جذب کرد.
عزت‌اللهی به محض حضور در یوپن، برابر استانداردلیژ در ژوپیلرلیگ بازی کرد. دیداری که با نتیجه سه بر صفر به سود حریف تمام شد و سعید هم 67 دقیقه در زمین حضور داشت. بعد از این بازی، نوبت به جام حذفی و دیدار برابر کاستیلن رسید که باز هم نام عزت‌اللهی در ترکیب اصلی دیده می‌شد. این دیدار در پایان 120 دقیقه و ضربات پنالتی به سود یوپن تمام شد تا این تیم در روزی که عزت‌اللهی را کامل در اختیار داشت به دور بعدی جام حذفی صعود کند.


بعد از این بازی دیگر فرصت عرض اندام به سعید عزت‌اللهی نرسید. او به دلیل آسیب‌دیدگی موفق نشد جایگاهی در ترکیب یوپن برای خود دست و پا کند. به همین دلیل بحث جدایی عزت‌اللهی از یوپن مطرح شده و چند تیم لیگ برتری هم برای جذب این هافبک 191 سانتیمتری اقدام
کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

شکست یوپن در شب نیمکت‌نشینی ۲ ایرانی


باشگاه پرسپولیس علاقه‌مند است تا سعید عزت‌اللهی را جذب کند و از طرفی سپاهانی‌ها هم با او تماس‌هایی را برقرار کرده‌اند. عزت‌اللهی ابتدای فصل هم مورد توجه استراماچونی و استقلال قرار داشت و همچنین تراکتورسازی را خواهان خود می‌دید. حالا همان تیم‌های ابتدای فصل هم عزت‌اللهی را می‌خواهند و برای جذب او اقدام‌هایی انجام داده‌اند.


سعید عزت‌اللهی اما در چهار راهی شلوغی قرار گرفته و البته برای بازگشت به لیگ ایران باید مدیران روستوف را هم راضی کند. بعید است آنها به همین سادگی رضایتنامه عزت‌اللهی را صادر کنند، مگر اینکه به صورت قرضی با جدایی او موافقت کنند. سعید اما مترصد فرصت دیگری است تا بتواند بخت خود را در فوتبال اروپا آزمایش کند و به همین دلیل فعلاً پاسخی به پیشنهادهای ایرانی خود نداده است.


عزت‌اللهی کاملاً آماده بازی است اما سرمربی اسپانیایی یوپن از بازیکنانی استفاده می‌کند که خودش جذب کرده و نه باشگاه. سعید که در تعطیلات به‌سر می‌برد در گفت‌‌و‌گویی کوتاه درباره شایعه بازگشت به لیگ ایران می‌گوید: «هنوز هیچ چیزی معلوم نیست. من با یوپن و البته روستوف قرارداد دارم و نمی‌دانم در آینده چه اتفاق‌هایی رخ خواهد داد. فعلاً هم هدفم ادامه حضور در فوتبال اروپا است، مگر اینکه سرنوشت دیگری برایم رقم بخورد.»

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فتح‌الله‌زاده خطاب به استراماچونی: من می‌روم، تو فقط بیا!

چ ژانویه 1 , 2020
به گزارش مشرق، صبح در چند رسانه خبری منتشر شد که استراماچونی برای مدیران استقلال شرط گداشته که در شرایطی برمی گردد که علی فتح الله زاده عضو هیئت مدیره نباشد. علی فتح الله زاده مدیرعامل اسبق استقلال به این خبر واکنش نشان داد و در اینستاگرامش نوشت:دوستان...