استقلال همچنان منتظر یک بله از استراماچونی

به گزارش مشرق، استراماچونی یک روز قبل از بازی با پیکان ایران را ترک کرد و با چند بار متوقف شدن مذاکرات حالا شرایط به گونه ای پیش رفته است که دوباره باب مذاکرات آغاز شده است.

بیشتر بخوانید:

نایب قهرمانی استراماچونی!

اسماعیل خلیل زاده به همراه رحمان رضایی و علی خطیر 72 ساعت است که به همراه وکیل استراماچونی در دوحه حضور دارند تا مذاکرات نهایی را برای بازگردان سرمربی ایتالیایی به تهران انجام بدهند اما هنوز هیچ خبری در مورد روند مذاکرات منتشر نشده است و همه در انتظار پاسخ نهایی استراماچونی هستند تا دوباره امیدواری برای کسب عنوان قهرمانی به اردوگاه آبی برگردد.

اما شرط اول استراماچونی برای از سر گرفتن مذاکرات استقلال این بوده است که تمام شروطی که بین دو طرف مطرح شده است به صورت سکرت باقی بماند، موضوعی که این بار تیم مذاکره کننده باشگاه استقلال در آن موفق بوده است و تا امروز کوچکترین خبری در رسانه ها در باره مفاد این جلسه به بیرون منتشر نشده است.

در این بین البته ذکر یک نکته ضروری است و آن هم این است که استقلال حدود 17 روز دیگر باید در هفته هفدهم لیگ برتر به مصاف فولاد برود و 4 روز بعد اولین بازی خود را در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا برگزار کند و با این شرایط مدیران باشگاه باید هرچه زودتر تکلیف نیمکت خود را معلوم کنند تا تمرینات آبی ها هرچه سریعتر آغاز شود.

در این بین بسیاری از مدیران، بازیکنان و حتی هواداران استقلال امیدوار هستند در ساعت پایانی امشب و بعد از 72 ساعت مذاکرات پرفشار بالاخره یک بله از زبان استراماچونی بشنوند و او برای سروسامان دادن به وضعیت این تیم هرچه زودتر راهی ایران شود.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

علل برگزاری بازی استقلال-فولاد در روز ۲۷ دی

س دسامبر 31 , 2019
به گزارش مشرق، سعید آذری مدیرعامل فولادخوزستان نسبت به تاریخ بازی با استقلال تهران معترض است.استقلال و شهر خودرو دو نماینده ایران در مسابقات پلی آف لیگ قهرمانان آسیا هستند و برای رسیدن به مرحله گروهی باید دو بازی پلی آف برگزار کنند.  پیگیری ه...