چرا مذاکره با استراماچونی پنهانی انجام می‌شود؟

به گزارش مشرق، اسماعیل خلیل زاده به همراه علی خطیر و رحمان رضایی در حالی سه روز است در دوحه در حال مذاکره با وکیل استراماچونی هستند که در این مدت کوچکترین خبری از این جلسات به بیرون درز نکرده است.

این در حالی است که هم هواداران، هم رسانه ها و حتی بازیکنان تیم بی صبرانه منتظر هستند تا هر چه زودتر تکلیف مذاکرات با استراماچونی مشخص شود، اما به یک دلیل مشخص هیچ خبری از مذاکرات رسانه ای نشده است.

بیشتر بخوانید:

اولویت استقلال در جذب بازیکن مشخص شد

گفته می شود وکیل استراماچونی در آغاز مذاکرات از اینکه اخبار مذاکرات قبلی به بیرون درز کرده بود از مدیران استقلال گلایه کرده و به همین دلیل این بار اسماعیل خلیل زاده از تمام عوامل شرکت کننده در مذاکرات درخواست کرده است که هیچ خبری را منتشر نکنند تا روند مذاکرات طبق روال عادی پیش برود.

تیم مذاکره کننده باشگاه استقلال در تلاش هستند هرطور شده استراماچونی را راضی کنند تا به این تیم برگردد تا آبی ها هرچه زودتر تمرینات خود را آغاز کنند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رکورددار کلین شیت ایران: استقلالی‌ام

س دسامبر 31 , 2019
به گزارش مشرق، زهرا خواجوی دروازه بان تیم ملی فوتبال بانوان و تیم وچان کردستان که موفق شد ۹۵۳ دقیقه دروازه خود را بسته نگه دارد گفت: من ورزش را با هندبال شروع کردم، اما به صورت اتفاقی سر از سالن‌های فوتسال در آوردم. پس از ۲ سال...