دردسر جدید استقلال در راه است

به گزارش مشرق، در حالی که هنوز باشگاه استقلال از بحران سرمربی خود خارج نشده، یک پرونده دیگر از سوی وکیل ایتالیایی این باشگاه در دادگاه بین المللی حکمیت ورزش (CAS) در حال باز شدن است.

سال گذشته بعد از شکایت باشگاه استقلال از سازمان لیگ و باشگاه پرسپولیس به CAS در خصوص سوپر جام، این باشگاه یک وکیل ایتالیایی را در حالی به خدمت گرفت که تاکنون هزینه‌های حق الوکاله وی که مبلغی حدود 400 میلیون تومان است را پرداخت نکرده است.

وکیل سابق باشگاه استقلال در چندین نوبت موضوع را از مدیران قبلی و فعلی باشگاه استقلال پیگیری کرد اما پاسخی در خصوص دریافت مبلغ مذکور نگرفت.

بیشتر بخوانید:

۴ استقلالی مشکوک به خیانت

وی در نامه‌های متعددی که به باشگاه، فدراسیون فوتبال ایران و مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان ارسال کرده اعلام کرده در صورتی که تا تاریخ سوم ژانویه ( 13 دی ماه) حقوق معوقه‌اش پرداخت نشود، پرونده جدیدی را نزد دادگاه CAS علیه این باشگاه باز خواهد کرد. این پرونده علاوه بر اینکه می‌تواند منجر به محکومیت قطعی باشگاه شود، 500 میلیون تومان به باشگاه بابت هزینه‌های دادرسی تحمیل خواهد کرد.

وکیل سابق باشگاه استقلال تا یک هفته دیگر مسئول بخش حقوق فدراسیون جهانی فوتبال خواهد شد و حتی این موضوع را به مسئولان ورزش ایران نیز اطلاع داده است. این اتفاق می‌تواند پای فیفا را نه تنها به این پرونده باز کند بلکه کل فوتبال ایران را دچار لطمات جدی در حوزه حقوقی خواهد کرد.

باید دید علت تعلل و عدم پاسخگویی مدیران استقلال و وزیر ورزش و جوانان به این موضوع چیست، چرا که این موضوع می‌تواند مشکلات زیادی را برای آبی‌پوشان به وجود بیاورد.

Let's block ads! (Why?)

یک دیدگاه برای “دردسر جدید استقلال در راه است

  1. ازمسئولین باسوادو دلسوزورزش!!!!!خواهش میکنیم باشگاه وکل ورزش ایران رادربش روگل بگیریدفارغ کنیدخودتان واینقدربااحساسات هواداربازی نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

قائدی چه زمانی می‌تواند راهی انگلیس شود؟/ مهاجم استقلال از کریم باقری سبقت می‌گیرد؟

س دسامبر 31 , 2019
سرویس ورزش مشرق - گفته شده مهدی قائدی مهاجم ۸ گله استقلال که عضویت تیم فوتبال امید کشورمان را هم دارد این روزها مورد پسند یک تیم انگلیسی قرار گرفته است. البته آندره آ استراماچونی از اسم این تیم هم پرده برداشت و گفت که "فولام" خواستار به خدمت گیری قائدی...