نقشه راه استقلال در فصل نقل و انتقالات

به گزارش مشرق، استقلالی ها در شرایطی پای به فصل نقل و انتقالات گذاشتند که این تیم 16 بازیکن خود را در ابتدای فصل از دست داد و این تیم با وجود خرید چند بازیکن جدید در نیم فصل اول همچنان در پست هایی با کمبود بازیکن روبرو بود.

از همه این ها مهمتر اینکه در نیم فصل اول محسن کریمی و داریوش شجاعیان هم رباط صلیبی پاره کردند تا آبی ها مجبور شوند در بازی هایی از بازیکنان جوان و کم نام و نشان روی نیمکت تیم خود استفاده کنند.

با این حال استراماچونی قبل از اینکه رابطه اش با باشگاه به طور کامل قطع شود پست هایی که در آن نیاز به جذب بازیکن دارد را به باشگاه اعلام کرد و به نظر استقلال با نقشه راه او فعالیت خود را در فصل نقل و انتقالات آغاز کرده است، پست هایی که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد:

دفاع چپ یا دفاع وسط چپ پا

استراماچونی اعتقاد دارد او برای اجرای کامل و درست دفاع سه نفره نیاز به یک دفاع وسط چپ پا دارد و عارف غلامی و محمد دانشگر به عنوان دو مدافعی که در نیم فصل اول به عنوان مدافعان وسط متمایل به چپ و راست بازی می کردند هر 2 راست پا هستند.
 با این شرایط استراماچونی برای جذب بازیکنی چپ اعلام نیاز کرده است که هم توانایی بازی در پست دفاع چپ و هم  دفاع وسط متمایل به چپ را داشته باشد.

نکته مهم ماجرا این است که استراماچونی حتی برای نیم فصل دوم روی حضور زکی پور در پست دفاع وسط متمایل چپ هم حساب کرده است، البته اگر آبی ها نتوانند در این پست بازیکنی جذب کنند.

بیشتر بخوانید:

واکنش تبریزی به مذاکره با شهرخودرو

دفاع راست، آبی ها به دنبال ذخیره برای وریا

در اینکه ووریا بهترین دفاع راست لیگ ایران است شکی وجود ندارد ولی در نیم فصل اول استقلال خوش شانس بود که این بازیکن با مصدومیت روبرو نشد چراکه آبی ها هیچ بازیکنی برای جانشینی او نداشتند.

آبی ها قصد دارند تا هرطور که شده یک دفاع راست در نقل و انتقالات زمستانی جذب کنند تا در بازی هایی که به هردلیل وریا غفوری حضور نداشته باشد با مشکل روبرو نشوند.  

پشت مهاجم
بعد از مصدومیت داریوش شجاعیان این فرشید اسماعیلی بود که بار، بازیسازی استقلال را به دوش داشت و در بازی هایی که نبود این آرش رضاوند بود که در ترکیب به میدان می رفت. با این حال استراماچونی در آخرین لیست خود از مدیران باشگاه استقلال خواسته است که یک بازیکن پشت مهاجم جذب کنند که در این بین به نظر می رسد جدی ترین گزینه آیاندا پاتوسی باشد.


یک مهاجم در حد دیاباته و قائدی
زوج مهدی قائدی و شیخ دیاباته در نیم فصل روی هم 16 گل زده اند و نمایش فوق العاده ای در کنار هم داشته اند اما مشکل این است که آبی ها گزینه ای برای جانشینی آنها ندارد.
در این بین به نظر می رسد علاقه استراماچونی در این پست جذب بازیکن خارجی است و باید دید آیا آبی ها توان برآورده کردن خواسته های او را دارند یا نه.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

۴ استقلالی مشکوک به خیانت

د دسامبر 30 , 2019
به گزارش مشرق، وسعت انتشار متن کامل قرارداد آندره‌آ استراماچونی با باشگاه استقلال و سرعت بالایش به حدی بود که وکلای استراماچونی هم تنها در کمتر از یک ساعت متوجه لو رفتن متن قرارداد او شده و تصمیم گرفتند قید مذاکره را بزنند. از نزدیکان خلیل‌زاده ...