آخرین تغییرات سهمیه سوخت خودروهای معلولان و جانبازان

به گزارش مشرق، بر اساس اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، طبق مصوبه‌های کارگروه مدیریت مصرف سوخت، سهمیه تخصیصی به خودروهای سواری دارای پلاک معلولان و جانبازان از ابتدای دی‌ماه امسال برای خودروهای بنزین‌سوز به میزان ۱۰۰ لیتر و خودروهای دوگانه‌سوز به میزان ۷۰ لیتر در ماه است.

بیشتر بخوانید:

سهمیه بنزین «سفرهای نوروزی» چه شد؟

بعد از ماجرای بنزین، گرانی آب تا ۱۴۰۰ بعید است

بر اساس این اطلاعیه، میزان ۴۰ لیتر به سهمیه پیشین اضافه شده است که با تعویض کارت سوخت کنونی و صدور کارت جدید قابل بهره‌برداری خواهد بود.

این شرکت اعلام کرد: تاکید می‌شود تولید و ارسال کارت سوخت جدید برای این دسته از خودروها در حال انجام است و نیاز به هیچ گونه اقدام خاصی از سوی مالکان عزیز نمی‌باشد.

در بخش پایانی این اطلاعیه تاکید شده است: به اطلاع آن دسته از معلولان و جانبازان محترمی که پلاک خودروی آنان خاص معلولان و جانبازان نیست می‌رساند، برای دریافت سهمیه مازاد ۴۰ لیتر، لازم است ابتدا از طریق سازمان‌های مربوطه (بهزیستی و بنیاد جانبازان) و پلیس راهور نسبت به تغییر پلاک خودروی خود اقدام کنند تا امکان تولید و ارسال کارت سوخت جدید آنها مهیا شود.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فتحی نگذاشت پول استراماچونی قانونی پرداخت شود

ی دسامبر 29 , 2019
به گزارش مشرق، مهاجم اسبق استقلال می گوید اگر کمکی بتوانم برای باشگاه محبوبم انجام دهم، می دهم. بیشتر بخوانید: خلیل‌زاده: جلسه ما با وکیل استراماچونی منتفی نشده است محمد مؤمنی، مهاجم اسبق استقلال، می‌گوید از طریق حسن تیموری خواهرز...