فرهاد مجیدی کار عاقلانه‌ای کرد

به گزارش مشرق، سیروس دین‌محمدی درباره تشکیل تیم سه‌نفره شامل علی خطیر، رحمان رضایی و اسماعیل خلیل‌زاده برای بازگرداندن آندره‌آ استراماچونی به ایران اظهار داشت: امیدوارم این اتفاق رخ دهد و استراماچونی بازگردد. نامشخص بودن ماندن یا جدایی او، باعث ایجاد سردرگمی شده و در این میان تنها هواداران و استقلال ضرر می‌کنند، چون افرادی بودند که در این ماجرا معروف شدند. استقلال بازی‌های آسیایی را در پیش دارد و متأسفانه تکلیفش هنوز مشخص نیست.

وی درباره اینکه مدیران باشگاه استقلال و نیز علی فتح‌الله‌زاده گفته‌اند که باشگاه دوست دارد استراماچونی به کارش ادامه دهد، تصریح کرد: ما و هواداران هم دوست داریم که او برگردد. آقای فتح‌الله‌زاده! شما قول دادی که استراماچونی را برمی‌گردانی. حالا او را برگردان. چرا این کار را نمی‌کنی؟! 16 روز است که معلوم نیست چه بلایی بر سر استقلال آمده است. دلم برای نام استقلال می‌سوزد. من با پیراهن این تیم عرق ریختم و کاری ندارم چه کسی می‌خواهد به تیم بیاید. استقلال هویت دارد و باید سرپا بماند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا آبی‌پوشان با این شرایط، در فصل جاری می‌توانند موفق باشند یا خیر، بیان کرد: موفقیت در این شرایط خیلی سخت است. بازیکنان خیلی گناه دارند. آنها زحمت کشیدند و تیم را به اینجا رسانده‌اند. این بازیکنان اکنون توقع دارند یک مربی بالای سرشان باشد.

دین‌محمدی درباره فشار هواداران روی باشگاه استقلال و ترس مدیران از انتخاب سرمربی جدید برای آبی‌های پایتخت گفت: همین فشار باعث شد مدیران باشگاه به خانه اول خود بازگردند و هنوز هم معلوم نیست استراماچونی بازمی‌گردد یا خیر. هواداران واقعی باشگاه از این موضوع خیلی ناراحت هستند، نه هوادارانی که حاشیه ایجاد می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

پشت پرده چرخش استقلال به سوی استرا

وی درباره تجمع دوباره هواداران باشگاه استقلال مقابل این باشگاه و نیز انصراف فرهاد مجیدی از سرمربیگری استقلال، خاطرنشان کرد: فرهاد کار بسیار عاقلانه‌ای انجام داد، چون کار کردن در این شرایط خیلی سخت است. از تجمع هواداران چه کسی ضرر می‌کند؟ هر گزینه‌ای حتی بهترین مربی جهان هم بیاید، می‌ترسد در این شرایط کار کند. نهایتاً این استقلال است که از وضعیت موجود ضرر می‌کند و باید از این بلاتکلیفی خارج شود.

پیشکسوت باشگاه استقلال در ادامه انتقادات خود از هواداران این تیم اظهار داشت: هواداران همیشه با باشگاه مهربان بودند، اما الان نمی‌دانم پشت پرده چیست. آنها باید اجازه دهند مسئولان با آرامش تصمیم بگیرند. جو حاکم بر هواداران، به خصوص در شبکه‌های اجتماعی کار را خراب می‌کند. همین حاشیه‌سازی‌ها باعث ایجاد مشکل می‌شود. افرادی که مقابل باشگاه تجمع می‌کنند، فردا تیم را ارنج می‌کنند و می‌گویند چه بازیکنانی به میدان بروند! به‌عنوان یک استقلالی از این بابت ناراحتم، چون همین اتفاقات باعث می‌شود کسی به استقلال نیاید.

وی درباره گزینه مطلوب باشگاه استقلال برای جایگزینی استراماچونی در صورت جدایی این مربی ایتالیایی خاطرنشان کرد: امیدوارم استراماچونی به استقلال برگردد و به کارش ادامه دهد، اما شرایط تیم حساس است و باید در لیگ قهرمانان آسیا هم به میدان برود. اگر استراماچونی به استقلال برنگشت، کاری ندارم چه کسی به تیم می‌آید و از کسی نام نمی‌برم. باشگاه هر کسی را که می‌خواهد بیاورد. چون تیم باید یک بزرگ‌تر داشته باشد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در ادامه افزود: استقلال این همه پیشکسوت دارد، یعنی هیچکدام از آنها به درد نمی‌خورند و عده‌ای که مقابل باشگاه می‌آیند تصمیم می‌گیرند چه کسی بیاید؟ باشگاه این‌همه هوادار و پیشکسوت دارد، یک نفر را بالای سر تیم بگذارند. نهایتاً 20 نفر فحش می‌دهند و همه چیز تمام می‌شود! باشگاه متعلق به هواداران است، نه هفت هشت نفری که می‌خواهند برای باشگاه تصمیم بگیرند.

دین‌محمدی درباره حس بی‌اعتمادی هواداران به مسئولان باشگاه استقلال تصریح کرد: ما در ایران زندگی می‌کنیم و باید با مشکلات دست و پنجه نرم کنیم. مدیریت باشگاه مقصر است و من از مدیران تعریف نمی‌کنم، اما استراماچونی پولش را گرفت و از استقلال رفت. او وقتی پولش را گرفت، باید به تیم برمی‌گشت، نه اینکه بیانیه بدهد. واقعاً چرا استراماچونی هنوز به ایران نیامده است؟

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بلبلی: برگشتم و خیلی حرف‌ها دارم

ش دسامبر 28 , 2019
به گزارش مشرق، در عین جوانی اما یکی از جنجالی ترین خریدهای لیگ برتری در ابتدای فصل نوزدهم بود. محمد بلبلی که یک فصل خیلی خوب را با سپیدرود رشت در لیگ هجدهم گذراند ابتدا با فولاد قرارداد بست و بعد یکباره سر میز مذاکره با استقلال نشست و به جمع آبی‌ها پیو...