ادامه اتفاقات عجیب در هیئت مدیره استقلال

به گزارش مشرق، ظاهراً قرار نیست باشگاه استقلال آرامش داشته باشد و هر روز خبرهای عجیبی از درون باشگاه به بیرون درز می‌کند. پس از اینکه باشگاه استقلال پنجشنبه رسماً از پایان همکاری با آندره‌آ استراماچونی خبر داد، هیئت مدیره این باشگاه همان روز تشکیل جلسه داد، جلسه‌ای که تنها با حضور سه نفر برگزار شد.

علی فتح‌الله‌زاده که با وجود مخالفت اسماعیل خلیل‌زاده سرپرست باشگاه از هیئت مدیره کناره‌گیری کرده بود، در جلسه شرکت نکرد. امیرحسین فتحی که همچنان عضو هیئت مدیره باشگاه است، به مسافرت رفته و در این جلسه غایب بود. در ادامه نیز فرهاد مجیدی از قبول مسئولیت سرمربیگری استقلال انصراف داد تا شرایط برای باشگاه بحرانی‌تر شود.

بیشتر بخوانید:

زلزله در هیئت مدیره استقلال؛ سه عضو در آستانه برکناری!

شب گذشته نیز از سوی وکیل استراماچونی پیغام رسید که حاضر هستند بار دیگر با استقلالی‌ها وارد مذاکره شوند، به شرط اینکه افراد قبلی برای مذاکره دیگر حضور نداشته باشند. خلیل‌زاده هم در تصمیمی جدید علی خطیر، معاون پیشین باشگاه را مأمور مذاکره با استراماچونی کرد.

در ادامه اخبار عجیب از استقلال، میرشاد ماجدی عضو هیئت مدیره باشگاه نیز از سمت خود استعفا کرد تا تعداد اعضای هیئت مدیره سه نفر شود. اگر چه خبرهایی نیز مبنی بر کناره‌گیری کامران منزوی، دیگر عضو هیئت مدیره نیز به میان آمده که هنوز جدی نشده است.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تجمع هواداران استقلال مقابل باشگاه +عکس

ش دسامبر 28 , 2019
به گزارش مشرق، هواداران استقلال که پس از جدایی آندره‌آ استراماچونی از استقلال، چند روز مقابل باشگاه و وزارت ورزش و جوانان تجمع کرده بودند، امروز (شنبه) بار دیگر مقابل باشگاه استقلال تجمع کردند. هواداران استقلال پلاکاردهایی در دست دارند تا صدای اعتراض خ...