مجیدی زرنگ باشد به استقلال نمی‌آید

به گزارش مشرق، سعید مراغه‌چیان پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در واکنش به پایان همکاری آندره‌آ استراماچونی با باشگاه استقلال گفت:‌ به نظر من اتفاق پسندیده‌ای نبود. باشگاه نتوانست در قرارداد با استراماچونی محکم عمل کند و موجب شد این مربی از قرارداد خود سوء استفاده کند. در چند وقت اخیر اظهارات مختلفی بین استراماچونی و استقلال مطرح شد و واقعا معلوم نشد که چه کسی راست می‌گوید و چه کسی دروغ. استراماچونی می‌توانست تا آخر فصل در استقلال باشد و بعد تصمیم به چنین کاری بگیرد. در این مساله مدیریت باشگاه به شدت مقصر است و آقای فتحی در قبال این مربی بسیار ضعیف عمل کرد تا چنین مسائلی پیش آمد.

بیشتر بخوانید:

واکنش پاشازاده به احتمال حضور مجیدی در استقلال

او ادامه داد:‌ در حال حاضر ضربه بدی به استقلال خورده است. تیمی که داشت نتیجه می‌گرفت و موفق شد صدر جدول لیگ برتر را از آن خود کند، الان به این وضع افتاده است. الان همه چیز بلاتکلیف است. تیم نه مدیرعامل و نه سرمربی دارد و معلوم نیست چه کسی تیم را تمرین می‌دهد. من تا به حال استقلال را در این وضعیت ندیده بودم و چنین مساله‌ای بی‌سابقه است. 

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که راه درمان مشکلات استقلال چیست خاطرنشان کرد: الان در استقلال کاری کردند که راه درمانش سخت است. الان همه دارند از مدیریت باشگاه فرار می‌کنند و این معلوم نیست که در باشگاه چه می‌گذرد که هیچ‌کس حاضر نیست مدیریت استقلال را بپذیرد. امیدوارم مشکلات استقلال در اسرع وقت حل بشود و تیم از بحران و شکاف دربیاید. به نظر تنها کسی که می‌تواند استقلال را از این حفره دربیاورد، علی فتح الله‌زاده است. فکر می‌کنم تنها فتح‌الله‌زاده است که می‌تواند از پس از این مشکلات بربیاید و کار در استقلال را بلد است.

مراغه‌چیان درباره گزینه‌های سرمربی‌گری استقلال و محتمل بودن حضور فرهاد روی نیمکت آبی‌پوشان پایتخت تاکید کرد: مجیدی اگر زرنگ باشد، هدایت استقلال را قبول نمی‌کند. فرهاد اگر می‌خواهد محبوبیتش پابرجا باشد و ضرر نکند، به هیچ عنوان سرمربی استقلال نمی‌شود. هواداران همیشه اینطور هستند. اگر تیمشان نتیجه نگیرد، سرمربی را نمی‌خواهند. مجیدی واقعا آدم باتجربه و کاربلدی است اما بهتر است که او از رده‌های پایین‌تر در استقلال کار خود را آغاز کند. در کل امیدوارم هر چه که به نفع استقلال باشد، برای این تیم رخ دهد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استراماچونی هواداران را سوزاند

پ دسامبر 26 , 2019
به گزارش مشرق، پس از کش و قوس‌های فراوانی که میان آندره‌آ استراماچونی و باشگاه استقلال رخ داد، در نهایت باشگاه ایرانی با انتشار بیانیه‌ای رسما اعلام کرد که همکاری مربی ایتالیایی با این باشگاه به پایان رسیده است.بهتاش فریبا، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال د...